Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Rhythmbox/Ubuntu One doet iets met mijn beeldscherm?  (gelezen 1243 keer)

Offline Els

  • Lid
Rhythmbox/Ubuntu One doet iets met mijn beeldscherm?
« Gepost op: 2010/06/05, 16:35:16 »
Hoi, ik heb iets raars: als ik in Rhythmbox muziek van de Ubuntu One music store afspeel, gaat mijn beeldscherm flikkeren. Niet constant, maar zo af en toe een flits, ziet er uit als een schermbrede band (soms maar een centimeter of zo hoog, soms - veel - hoger). En het gebeurt niet als ik mijn eigen muziek afspeel, of bij Jamendo, alleen bij Ubuntu One. Wat kan dat nu weer zijn ???

(Ik wist niet zeker of dit nu onder Software of Hardware moest, dus verplaats maar als het niet goed staat.)

Sorry, vergeten: Ubuntu 10.04, de laptop is een Ahtec, wat is nog meer van belang?
« Laatst bewerkt op: 2010/06/06, 01:53:51 door Els »

Offline Els

  • Lid
Re: Rhythmbox/Ubuntu One doet iets met mijn beeldscherm?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/06/07, 23:06:25 »
Bumpje. Gisteren heb ik 10.04 opnieuw geïnstalleerd (andere reden) en dat heeft dit probleem niet opgelost. Ik heb geen idee waar ik de oorzaak moet zoeken, laat staan de oplossing.

Offline Els

  • Lid
Re: Rhythmbox/Ubuntu One doet iets met mijn beeldscherm?
« Reactie #2 Gepost op: 2010/06/11, 01:46:19 »
Volgens de forumrichtlijnen is dit mijn allerlaatste kans om jullie aandacht hiervoor te vragen. :'( Ik weet wel dat het een raar probleem is, maar kan er nu echt helemaal niemand iets zinnigs over zeggen?

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Rhythmbox/Ubuntu One doet iets met mijn beeldscherm?
« Reactie #3 Gepost op: 2010/06/11, 01:49:54 »
Heb je het ook als je de desktop effecten uitzet?

Offline Els

  • Lid
Re: Rhythmbox/Ubuntu One doet iets met mijn beeldscherm?
« Reactie #4 Gepost op: 2010/06/12, 02:00:45 »
Dank voor je tip. Het is raar: desktopeffecten uit, geen flitsen meer. Toen heb ik ze weer aangezet en sindsdien ook niet meer? Rhythmbox zat wel bij de updates die ik vanmorgen heb gedaan...
Ik zal het morgen nog eens testen en als het niet meer terugkomt heeft óf de update óf Johan van Dijk het probleem opgelost :)

Offline Drummies

  • Lid
Re: Rhythmbox/Ubuntu One doet iets met mijn beeldscherm?
« Reactie #5 Gepost op: 2010/06/12, 07:52:04 »
Bij de laatste updates o.a python-ubuntuone-client (1.2.1-0ubuntu2) to 1.2.1-0ubuntu3,ubuntuone-client-gnome (1.2.1-0ubuntu2) to 1.2.1-0ubuntu3 en flashplugin-installer (10.0.45.2ubuntu1) to 10.1.53.64ubuntu0.10.04.1 zijn deze wijzigingen/aanpassingen meegekomen.

Het zou kunnen zijn dat deze updates het probleem hebben opgelost,en anders zou ik er een melding op launchpad van maken.
10.04 wordt nu ¨getuned¨(richting de punt Versie) en de laatste hobbels worden glad gestreken,maar dat kan alleen maar als de ¨hobbels¨bekent zijn en worden aangemeld. ;)
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011