Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (OPGELOST)verwijderen en wijzigen van 05_debian_theme  (gelezen 842 keer)

(OPGELOST)verwijderen en wijzigen van 05_debian_theme
« Gepost op: 2010/05/18, 13:32:13 »
Ik wilde de achtergrond afbeelding bij het opstarten wijzigen. Ik dacht laat ik van het bestand 05_debian_theme een back-up maken. Nu heb ik dit gedaan door er herstelversie erachter toe te voegen. Ik krijg echter het bestand 05_debian_theme herstelversie niet verwijderd.
Hoe kan ik dit oplossen?

« Laatst bewerkt op: 2010/05/18, 21:43:29 door Peter Leen »

Re: verwijderen en wijzigen van 05_debian_theme
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/18, 16:45:09 »
In deze map kan je enkel als superuser bestanden verwijderen. Het beste gaat dat op een grafische manier: gksudo nautilus intypen in terminal.

LET OP Nu ben je root, dus je kan alles onheroepelijk verwijderen. Verwijder enkel en alleen je herstelversie. Hoewel die herstelversie daar eigenlijk wel mag blijven staan, denk ik. Je moet ze niet echt verwijderen.
"Free as in freedom"

(Opgelost) Re: verwijderen en wijzigen van 05_debian_theme
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/18, 20:46:23 »
Bedankt. Het is opgelost.