Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ga op nieuw installeren...................HARDY HERON...RTL uitzending gemist  (gelezen 10783 keer)

Offline Robertos

• Lid
Re: RTL uitzending gemist
« Reactie #25 Gepost op: 2010/05/09, 15:18:08 »
rvanrookhuizen, kan je niet eens een screenshot plaatsen van je Firefox plug-ins?

Je geeft aan dat je de handleiding van Pjotr hebt gevolgd, daar zou het toch echt mee moeten lukken. Van die MPC add-on zou ik persoonlijk afblijven, maar dat is alleen maar mijn mening. De nieuwsuitzendingen van RTL gemist zouden gewoon moeten werken, veel andere filmpjes zijn daar inmiddels voorzien van DRM zoals al eerder aangegeven, die krijg je onder Linux niet aan de gang (ongeacht de speler die je gebruikt).

ruud_noor (of iemand anders bij wie SBS uitzending gemist werkt), weet je zeker dat die filmpjes op SBS uitzending gemist helemaal afspelen? De reclame vooraf zie ik ook maar daarna krijg ik zwart beeld met alleen geluid. Als het bij jou dus wel helemaal afspeelt, zou je dan eens een link willen geven naar een screenshot van dit filmpje: http://www.sbs6.nl/web/show/id=820517/langid=43 (ik was hier voorheen ook erg lang mee bezig om het aan de gang te krijgen, zonder resultaat (DRM)).

Deze is een van de enigste die wel normaal afspeelt trouwens: http://www.peterrdevries.nl/programma-gemist/
« Laatst bewerkt op: 2010/05/09, 15:42:19 door Robertos »

Offline Suns

• Lid
« Reactie #26 Gepost op: 2010/05/09, 15:42:04 »
ik kan sbs6 gewoon afspelen hier een screenprint.

Uploaded with ImageShack.us

13th Gen Intel® Core™ i5-1340P × 16
geheugen 64,0 GiB

Linux Counter - user #51039

« Reactie #27 Gepost op: 2010/05/09, 15:55:30 »
rvanrookhuizen, kan je niet eens een screenshot plaatsen van je Firefox plug-ins?

Je geeft aan dat je de handleiding van Pjotr hebt gevolgd, daar zou het toch echt mee moeten lukken. Van die MPC add-on zou ik persoonlijk afblijven, maar dat is alleen maar mijn mening. De nieuwsuitzendingen van RTL gemist zouden gewoon moeten werken, veel andere filmpjes zijn daar inmiddels voorzien van DRM zoals al eerder aangegeven, die krijg je onder Linux niet aan de gang (ongeacht de speler die je gebruikt).

ruud_noor (of iemand anders bij wie SBS uitzending gemist werkt), weet je zeker dat die filmpjes op SBS uitzending gemist helemaal afspelen? De reclame vooraf zie ik ook maar daarna krijg ik zwart beeld met alleen geluid. Als het bij jou dus wel helemaal afspeelt, zou je dan eens een link willen geven naar een screenshot van dit filmpje: http://www.sbs6.nl/web/show/id=820517/langid=43 (ik was hier voorheen ook erg lang mee bezig om het aan de gang te krijgen, zonder resultaat (DRM)).

Deze is een van de enigste die wel normaal afspeelt trouwens: http://www.peterrdevries.nl/programma-gemist/

Alleen fullscreen speelt het goed af heb ik net geconstateerd.

Gr Ruud

EDIT: momenteel krijg ik bij alles te zien dat de video momenteel niet beschikbaar is

Oke, nog even verder wezen zoeken. Als ik fullscreen ga dan kan ik ook de irritante Uri zien (sorry, moest dat even kwijt) ga ik terug naar klein scherm en ik gok ongeveer waar de knop naar groot scherm zit dan krijg ik dus ook weer gewoon beeld. Als je in klein scherm gaat staan, rechter muisklik, properties dan kun je alle hokjes aan vinken. Je krijgt dan alle lijnen van boxen te zien en weet je in ieder geval ongeveer war je moet klikken om naar fullscreen te gaan.

Ruud
« Laatst bewerkt op: 2010/05/09, 16:21:38 door ruud_noor »

Offline Suns

• Lid
« Reactie #28 Gepost op: 2010/05/09, 15:59:27 »
Yep in fullscreen  is het geen problemen.
13th Gen Intel® Core™ i5-1340P × 16
geheugen 64,0 GiB

Linux Counter - user #51039

Offline Robertos

• Lid
« Reactie #29 Gepost op: 2010/05/09, 16:03:50 »
Hartelijk dank ruud_noor en Suns! Hier werkt het inderdaad ook en alleen fullscreen (voorheen nooit getest eigenlijk  :-[ )?
Dat je te zien krijgt dat de video niet beschikbaar is had ik ook, na het opruimen van de cookies en dergelijke werkt 't weer als het goed is. Nu nog hopen dat het bij rvanhookhuizen uiteindelijk ook naar behoren gaat werken.

Offline daido

• Lid
« Reactie #30 Gepost op: 2010/05/09, 19:27:29 »
Bij mij doet hij het fullscreen, alleen geen geluid. Ik zie ook niet waar ik het geluid kan aanzetten.  ???

« Reactie #31 Gepost op: 2010/05/10, 10:49:44 »
file:///home/ronald/Bureaublad/Schermafdruk.png

zo staat het er?

Ronald

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
« Reactie #32 Gepost op: 2010/05/10, 11:53:21 »
file:///home/ronald/Bureaublad/Schermafdruk.png
zo staat het er?

Ronald

Uhm, de schermafdruk is hier niet te zien, omdat deze naar een plaats op jouw harde schijf gelinkt is.

Je kunt bij het antwoorden, kiezen voor "extra opties" (onder het vak waar je je bericht typt) een bijlage uploaden. Dan kunnen wij de screenshot wel zien.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

« Reactie #33 Gepost op: 2010/05/10, 17:19:40 »
voorbeeld connetivity
Bestand was te groot om te verzenden/plaatsen
Ik probeer verder

« Reactie #34 Gepost op: 2010/05/10, 17:26:01 »
ubuntusite blijft afdrukje weigeren is te "groot  "

« Reactie #35 Gepost op: 2010/05/10, 17:30:03 »
heb het gestuurd naar link

Offline daido

• Lid
« Reactie #36 Gepost op: 2010/05/10, 23:03:14 »
Ik heb het geluid gevonden bij rtl (helemaal rechts onderaan).

Re: Ga op nieuw installeren......................RTL uitzending gemist
« Reactie #37 Gepost op: 2010/05/11, 12:22:04 »
Geluid??dat was de vraag niet..

Ronald

Offline Ploffie

• Lid
« Reactie #38 Gepost op: 2010/05/11, 17:01:54 »
ubuntusite blijft afdrukje weigeren is te "groot  "

Eerst je afdruk uploaden naar hier bijvoorbeeld, en vervolgens de link met de [img] voor en achter hier plaatsen.
Desktop en Kleptop voorzien van 10.04.1...dusss...

˙doʞ uɾız do ʇɐɐʇs pʃǝɹǝʍ ǝʃǝɥ ǝ◖