Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Opgenomen video op HTC Desire heeft geen geluid op computer  (gelezen 3114 keer)

Opgenomen video op HTC Desire heeft geen geluid op computer
« Gepost op: 2010/04/27, 19:54:36 »
Ik heb sinds kort een HTC Desire aangeschaft. Super goed ding.

Maar heb vanmiddag wat opgenomen en dat probeer ik nu zowel op SMPlayer(front end mplayer) als VLC-player af te spelen.
Maar die vraagt om een

"samr" codec:

Hier nogmaals hele output die ik had in terminal
shinger@K-PC:~/Desktop$ vlc
VLC media player 1.0.3 Goldeneye
[0x960f7b8] main interface error: no interface module matched "globalhotkeys,none"
[0x960f7b8] main interface error: no suitable interface module
[0x960f140] main libvlc error: interface "globalhotkeys,none" initialization failed
[0x960f140] main libvlc: Running vlc with the default interface. Use 'cvlc' to use vlc without interface.
[0x9966128] main decoder error: no suitable decoder module for fourcc `samr'.
VLC probably does not support this sound or video format.
QPainter::begin: Paint device returned engine == 0, type: 1
QPainter::begin: Paint device returned engine == 0, type: 1

Offline Tom

• Lid
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Opgenomen video op HTC Desire heeft geen geluid op computer
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/27, 20:06:06 »
dankje voor de link maar helaas word namelijk verwezen naar. VLC Player

"Try vlc viewer...just google it and it is a freeware program. Works fine but no sound...Im working on that.."