Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Beeldverhouding in Totem Player  (gelezen 711 keer)

Offline force317

• Lid
Beeldverhouding in Totem Player
« Gepost op: 2010/04/16, 17:32:43 »
Waar kan je de beeldverhouding in Totem Player permanent aanpassen van 'Automatisch' naar bvb. '16/9 widescreen' ? In de voorkeuren van deze mediaspeler vind ik daar geen optie voor.
Momenteel in gebruik op mijn hardware : Ubuntu 13.10, Kubuntu 13.10, Windows 7 Home, Windows 8.1 Home.

Offline Tom

• Lid
Re: Beeldverhouding in Totem Player
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/16, 17:49:35 »
Staat bij mij op automatisch.
En bij  bewerken - voorkeuren - weergave staat hij op Venster grote automatische aanpassen .
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline force317

• Lid
Re: Beeldverhouding in Totem Player
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/17, 13:03:37 »
Hij staat bij mij ook standaard op automatisch, wat niet betekent dat Totem player voor 16:9 widescreen kiest.
Ik moet het telkens manueel kiezen om van de volledige breedte van mijn scherm gebruik te maken.
Momenteel in gebruik op mijn hardware : Ubuntu 13.10, Kubuntu 13.10, Windows 7 Home, Windows 8.1 Home.