Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: openen/extract van gedownloade rar files  (gelezen 8199 keer)

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: openen/extract van gedownloade rar files
« Reactie #25 Gepost op: 2010/03/12, 18:00:37 »
Sorry, ik zou niet weten wat ik je nog meer kan vertellen. Maar ben erg blij met je hulp. TOP!

In ieder geval heb ik "Hier uitpakken" zoals jij aangeeft, aangeklikt, en dan flits het even en er staat een map (op het buraublad) met dezelfde naam. Echter, zonder inhoud, terwijl het rar-bestand 200 MB groot is.
Het is dus 1 rar bestand, oke.

Ik vermoed dat extremebiker gelijk heeft. Dat het rar bestand corupt (kapot) is. Want normaal werkt dit gewoon. Probeer es een ander rar bestand uit te pakken. Of dat rar bestand opnieuw downloaden.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

« Reactie #26 Gepost op: 2010/03/12, 18:03:00 »
Thanks, ik ga er zelf 1 maken in Windows en dan openen in Ubuntu. Bericht volgt...
Ik gebruik Xubuntu 20.04.3 LTS op mijn Desktop

Fijn als je mij indien gevraagd, wilt helpen :)

« Reactie #27 Gepost op: 2010/03/12, 21:05:15 »
Zo, ben er uit  =D

een eigen gemaakt rar-bestand kan ik gwoon openen met unrar in Ubuntu. het rar-bestand waarbij dat niet goed ging, is dus zelf corrupt.

Dank aan allen voor de geweldige hulp!  :cool:
Ik gebruik Xubuntu 20.04.3 LTS op mijn Desktop

Fijn als je mij indien gevraagd, wilt helpen :)