Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Amoroka gewoon te gebruiken?  (gelezen 474 keer)

Offline Ploffie

• Lid
Amoroka gewoon te gebruiken?
« Gepost op: 2010/02/24, 19:47:22 »
Gisteren even met mijn Hardy zitten spelen, daar draaide ik Firefox 3.6, liep prima.
Ik wilde ook Thunderbird een beetje opfrissen naar 3, dat liep niet vlekkeloos, misschien deed ik zelf iets niet goed hoor, maar volgens de geleerden zou TB3 alle instellingen van 2 automatisch overnemen en deze als 'Shredder' er naast zetten.

Nou ja, lukte dus niet direct waarna ik de code van Ubuntuzilla heb gebruikt om de boel in de oude staat terug te brengen.

Alleen, wat mij opviel was dat Firefox, die ook middels Ubuntuzilla was binnengezogen natuurlijk ook was verdwenen...icoontjes waren vervangen door kruizen.

Het vreemde is dat als ik ze aanklik Firefox 3.6 wel gewoon opstart. :o

In de lijst bij 'internet' staat hij niet meer tussen, wel Amoroka en hoe ik daaraan kom weet ik niet meer.

Deze werkt precies hetzelfde als de oude Firefox, heeft ook dezelfde instellingen, add-ons, wachtwoorden, Nederlands, noem maar op.

Kan ik deze gewoon blijven gebruiken eigenlijk of moet hij worden vervangen door de normale FF?

Grappig is wel dat de updatefunctie  gewoon werkt, das dan wel weer mooi...dus.
Desktop en Kleptop voorzien van 10.04.1...dusss...

˙doʞ uɾız do ʇɐɐʇs pʃǝɹǝʍ ǝʃǝɥ ǝ◖

Offline Ploffie

• Lid
Re: Amoroka gewoon te gebruiken?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/25, 00:02:40 »
Niemand een lumineus idee?
Of ligt iedereen al in bed?
Desktop en Kleptop voorzien van 10.04.1...dusss...

˙doʞ uɾız do ʇɐɐʇs pʃǝɹǝʍ ǝʃǝɥ ǝ◖