Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost) hoe werkt Compiz Fusion  (gelezen 807 keer)

jesse2314

• Gast
(opgelost) hoe werkt Compiz Fusion
« Gepost op: 2010/03/06, 09:14:39 »
Hoi allemaal ik heb Compiz Fusion geinstalleerd maar ik weet niet hoe het werkt, ik start het progama op, en in mijn takenbalk verschijnt
Compiz Fusion, maar ik weet niet hoe het werkt, al van alles geprobeerd maar ik krijg de effecten niet gestart kan iemand me uitleggen hoe het werkt alvast bedankt.
« Laatst bewerkt op: 2010/03/06, 12:11:49 door Wanda »

Offline chris.

• Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: hoe werkt Compiz Fusion
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/06, 09:17:09 »
heb je de compiz config beheerder ook geinstalleerd?

deze kan je terugvinden onder systeem voorkeuren.

dan kan je veel spelen met verschillende functies, onder het motto al doende leert men ;)

en natuurlijk wel zorgen dat je grafische effecten op maximaal staan.

jesse2314

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/06, 09:37:13 »
ja dat beheer is al geinstalleerd.

« Reactie #3 Gepost op: 2010/03/06, 11:15:45 »
Compiz is al standaard geïnstalleerd, maar om alle mogelijkheden te benutten, moet je CompizConfig Settings Manager installeren en starten via Systeem -> Voorkeuren.

Jij hebt waarschijnlijk Compiz Fusion Icon geïnstalleerd, dit is niets meer dan een hulpmiddeltje om te wisselen van vensterbeheerder en om Compiz in te stellen.

jesse2314

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2010/03/06, 11:18:38 »
Compiz is al standaard geïnstalleerd, maar om alle mogelijkheden te benutten, moet je CompizConfig Settings Manager installeren en starten via Systeem -> Voorkeuren.

Jij hebt waarschijnlijk Compiz Fusion Icon geïnstalleerd, dit is niets meer dan een hulpmiddeltje om te wisselen van vensterbeheerder en om Compiz in te stellen.

ow oke. maar ondertussen heb ik alles al werkend gekregen mijn probleem is al opgelost.
bedankt iedereen voor de hulp.