Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: @home internet  (gelezen 13523 keer)

@home internet
« Reactie #50 Gepost op: 2006/11/15, 16:07:49 »
Citaat van: Senco
Citaat van: CORVUS_CORAX
Als je in hengelo woont wil ik best ff langskomen...:P
Ja daar had ik min of meer op gehoopt afgelopen week -daarom je ook een persoonlijke mail via je website gestuurd.Weet niet of die hebt ontvangen?

mogelijk loop ik nog wel tegen wat zaken aan waar ik niet uitkom dan kan het handig zijn om elkaar te helpen. Mocht het nodig zijn dan zal ik je dit via het forum vragen.

Heel hartelijk dank voor je tijd en aandacht via het forum. Lees hieronder -nieuw bericht - mijn dank aan iedereen.

Inmiddels je raad voor een router opgevolgd.

EN ZIE HIER IK SCHRIJF DIT BERICHT VANUIT UBUNTU

groet Senco
De mailfunctie van dit forum ligt er al een tijdje uit!
Dus ik heb je mail niet ontvangen.
Wanneer je nog wat weten wil of hulp nodig hebt, mail naar maddogradjah@hotmail.com
Echt waar schroom niet, ik doe het graag

Gast

• Gast
@home internet
« Reactie #51 Gepost op: 2006/11/15, 16:15:23 »
Aan iedereen die mij -in mijn frustraties - heeft weten te helpen - hoe lastig dit ook geweest kan zijn.

Iedereen die mij heeft gehoplen wil ik graag bedanken voor de ondersteuning.

Inmiddels een router geplaats en schrijf ik dit bericht via UBUNTU.

Vraag 1
Nu heb ik een nieuwe vraag betreft het werken met twee monitors, hier mijn gegevens van de video kaart, waar kan ik dit instellen en heb ik daarvoor een speciale driver nodig?

video kaart  nVidia GeForce agp8x fx / 4/fx engine

Vraag 2
Dan nog een vraag -wanneer ik ubuntu dualboot wil instaleren moet ik dit dan doen op de zelfde harde schijf als waar windows staat?

Windows staat op een gewone schijf terwijl al de andere schijven sata schijven zijn. Nu zou ik dus Ubuntu op een van de sata schijven willen instaleren. Is dit mogelijk? Wordt de opstart boot dan wel herkend.b.v?

vriendelijke groet Senco

Gast

• Gast
@home internet
« Reactie #52 Gepost op: 2006/11/15, 16:17:26 »
Als je in hengelo woont wil ik best ff langskomen...:P
Ja daar had ik min of meer op gehoopt afgelopen week -daarom je ook een persoonlijke mail via je website gestuurd.Weet niet of die hebt ontvangen?

mogelijk loop ik nog wel tegen wat zaken aan waar ik niet uitkom dan kan het handig zijn om elkaar te helpen. Mocht het nodig zijn dan zal ik je dit via het forum vragen.

Heel hartelijk dank voor je tijd en aandacht via het forum. Lees hieronder -nieuw bericht - mijn dank aan iedereen.

Inmiddels je raad voor een router opgevolgd.

EN ZIE HIER IK SCHRIJF DIT BERICHT VANUIT UBUNTU

groet Senco
De mailfunctie van dit forum ligt er al een tijdje uit!
Dus ik heb je mail niet ontvangen.
Wanneer je nog wat weten wil of hulp nodig hebt, mail naar maddogradjah@hotmail.com
Echt waar schroom niet, ik doe het graag
Dank je wel voor je snelle reactie - ik was nog bezig andere berichten te beantwoorden - en jij geeft al antwoord.

Ja daar zal ik heel graag gebruik van maken en ik noteer jouw email adres hiervoor.

groet Senco

Gast

• Gast
@home internet
« Reactie #53 Gepost op: 2006/11/15, 16:28:08 »
Citaat van: pjotr123
Fantastisch joh! Eindelijk!

Groet, Pjotr.
pjotr ja dan nu genieten van een in mijn ogen geweldig mooie rustige overzichtelijke - oh ik zo mooie Ubuntu - ik ben echt even blij als een kind

geweldig bedankt

senco  

ps. oja ik heb nog enle vragen  op bladzijde 3

Gast

• Gast
@home internet
« Reactie #54 Gepost op: 2006/11/15, 16:48:19 »
Ik hoop dat het je met die router eindelijk lukt! Bijkomend voordeel: je zit meteen achter een hardware-firewall. Neem wel een bedrade router, dat werkt vaak beter dan draadloos.

Overigens: je hebt nu zoveel instellingen zitten wijzigen in de afgelopen tijd...... Ik denk dat het slim is om, zodra je de router hebt staan, de harde schijf te formatteren en een schone herinstallatie te doen.

Met de kennis die je nu hebt is een herinstallatie geen grote klus meer. Uurtje of zo.

Groet, Pjotr.
Pjotr ook jij bedankt voor al je hulp -

inmiddels router geplaats en in een keer op het internet.

Vriendelijke groet Senco
Overigens: je hebt nu zoveel instellingen zitten wijzigen in de afgelopen tijd...... Ik denk dat het slim is om, zodra je de router hebt staan, de harde schijf te formatteren en een schone herinstallatie te doen.

Ja dat lijkt mij een nuttig advies en dit ben ik nu aan het doen op de  computer waar ik wel Ubuntu op heb geinstaleerd.

Want inderdaad deze heeft zoveel verschillende instellingen opgeslagen -dat hij ook met de router niet op het intenet komt.

Ik houd je op de hoogte omtrent deze computer

Groet Senco

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
@home internet
« Reactie #55 Gepost op: 2006/11/16, 10:27:04 »
Ik raad je trouwens aan, om bij andere vragen over Ubuntu (zoals die over je scherm en zo), een nieuw draadje te beginnen. Deze draad, met het onderwerp @home internet, is immers ten einde.

Het makkelijkste is: per afzonderlijke vraag, een afzonderlijk draadje beginnen.

Zo word je het snelste geholpen.

Groet, Pjotr.

@home internet
« Reactie #56 Gepost op: 2006/11/16, 11:34:27 »
Of wanneer er al een draadje over bestaat, dat ff door spitten en als het dan nog nodig is daar reageren.

Gast

• Gast
@home internet
« Reactie #57 Gepost op: 2006/11/16, 13:15:18 »
Ik raad je trouwens aan, om bij andere vragen over Ubuntu (zoals die over je scherm en zo), een nieuw draadje te beginnen. Deze draad, met het onderwerp @home internet, is immers ten einde.

Het makkelijkste is: per afzonderlijke vraag, een afzonderlijk draadje beginnen.

Zo word je het snelste geholpen.

Groet, Pjotr.
O.k Begrepen Pjotr

Groet Senco

Gast

• Gast
@home internet
« Reactie #58 Gepost op: 2006/11/16, 13:17:45 »
Of wanneer er al een draadje over bestaat, dat ff door spitten en als het dan nog nodig is daar reageren.
Ook bedankt voor jouw aanwijzing - O.k begrepen

Groet Senco

P.s over de video kaart weet ik inmiddels meer.

Gast

• Gast
@home internet
« Reactie #59 Gepost op: 2006/11/16, 13:21:43 »
Bij deze sluit ik het TOPIC @home internet

Dit onderwerp kun je verder volgen op

http://at.home.linux.googlepages.com/home

nogmaals iedereen dank voor de ondersteuning

Groet Senco