Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: AMSN en de melding Je staat niet in zijn/haar contact lijst  (gelezen 937 keer)

Offline L.P.

• Lid
AMSN en de melding Je staat niet in zijn/haar contact lijst
« Gepost op: 2010/02/04, 16:26:37 »
Ik heb hier iets heel vreemds tot voor kort ging alles goed maar krijg nu steeds het volgende in mijn Amsn scherm dit gebeurt alleen maar bij nieuw toegevoegde contacten
Iemand voegt mij dus toe blijft er dat kruisje in de rechterbovehoek in het plaatje staan met de tekst Je staat niet in zijn/haar contact lijst nou denk je dus dan sta ik er waarschijnlijk niet in mis heb hier een pc van een vriend van mij staan sta ik gewoon in online je kan me zien maar als ik in mijn msn kijk dan geeft ie de melding Je staat niet in zijn/haar contact lijst
Wie weet wat dit probleem kan wezen is heel vervelend weet nu niet wie we me er uit heeft gegooid en wie niet

Re: AMSN en de melding Je staat niet in zijn/haar contact lijst
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/04, 20:04:28 »
Dat is ook bij KMess en Windows Live Messenger het geval. Het ligt aan de MSN-servers.

Offline L.P.

• Lid
Re: AMSN en de melding Je staat niet in zijn/haar contact lijst
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/04, 23:02:59 »
Oke weten we dat ook weer bedankt