Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: firefox 2.0 installeren  (gelezen 810 keer)

nils holkerson

• Gast
firefox 2.0 installeren
« Gepost op: 2006/11/06, 14:36:09 »
ik draai xubuntu 6.06 en wil firefox 2.0 installeren. in synaptic kan ik het niet vinden, volgens mijn bronnenlijst is 1.5.7 de nieuwste versie??? (ik heb 5 dagen geleden nog een sources.list van source-o-matic gehaald. kan iemand me de bron geven van firefox 2? of doe ik iets helemaal verkeerd?

NESFreak

• Gast
firefox 2.0 installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2006/11/06, 14:55:38 »
dat komt omdat firefox 2 nog niet gebackport is voor 6.06. t schijnt nogal veel moeite te zijn. Je kunt m wel vanaf de offici

Offline woteb

• Lid
firefox 2.0 installeren
« Reactie #2 Gepost op: 2006/11/06, 14:57:28 »
Citaat van: nils holkerson
ik draai xubuntu 6.06 en wil firefox 2.0 installeren. in synaptic kan ik het niet vinden, volgens mijn bronnenlijst is 1.5.7 de nieuwste versie??? (ik heb 5 dagen geleden nog een sources.list van source-o-matic gehaald. kan iemand me de bron geven van firefox 2? of doe ik iets helemaal verkeerd?
Ja.... (HELAAS.... ;)  ) een illusie koesteren.... FF2.0 zul je handmatig moeten installeren, er komt geen upgrade onder Dapper. Elders op het forum staat hierover meer.
Laptop, HP 550, Dual Core 1 GB RAM/2 Ghz:: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie) Fluxbox / IceWM / XFCE4 / Openbox / LXDE.
3 Werkstations + 1 laptop: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie Gnome/XFCE/IceWM)
Server: Debian 5.0 Stable (Lenny)