Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: submappen in evolution.  (gelezen 1175 keer)

agresionpower

• Gast
submappen in evolution.
« Gepost op: 2006/11/03, 12:31:15 »
Ik ben mometneel bezig om mijn systeem zo in te richten dat we op de zaak helemaal kunnen overstappen van windows naar ubuntu.

Echter heb ik momenteel een klein probleem met evolution.
In mijn eigen postbus heb ik alle subfolders, echter staan er geen subfolders in de gezamelijke postbus en deze zijn juist het belangrijkste van de hele postbus.

Heeft iemand een idee hoe ik die subfolders wel krijg, is het meschien niet mogelijk met evolution?

het gaat hier trouwns om postbussen die vanaf een MS exchange komen.

agresionpower

• Gast
submappen in evolution.
« Reactie #1 Gepost op: 2006/11/03, 15:49:21 »
ik ben der achter gekomen dat het een bug is en dat er een fix voor is, echter weet ik niet precies hoe ik die update uitvoer....

Offline nicolas

• Lid
submappen in evolution.
« Reactie #2 Gepost op: 2006/11/03, 17:08:15 »
Hmm, kun je precies uitleggen wat je bedoelt? Ik gebruik al jaren subfolders in Evolution en heb daar geen probleem mee. Overigens sync ik deze niet met xchange. Bedoel je met submappen wellicht de *.pst bestanden?

Als het een bug in Evolution is dan zal de patch hiervoor vanzelf in de updates komen en krijg je hem via de update-manager vanzelf binnen. Kijk maar eens hier voor meer info  over de evolution-exchange connector
http://packages.ubuntu.com/dapper/gnome/evolution-exchange. Zie met name de changelog. Hierin kun je zien of je bug is gefixed.
Nico Veenkamp
Open Source Solutions for Internet

agresionpower

• Gast
submappen in evolution.
« Reactie #3 Gepost op: 2006/11/06, 09:06:00 »
Citaat van: nicolas
Hmm, kun je precies uitleggen wat je bedoelt? Ik gebruik al jaren subfolders in Evolution en heb daar geen probleem mee. Overigens sync ik deze niet met xchange. Bedoel je met submappen wellicht de *.pst bestanden?

Als het een bug in Evolution is dan zal de patch hiervoor vanzelf in de updates komen en krijg je hem via de update-manager vanzelf binnen. Kijk maar eens hier voor meer info  over de evolution-exchange connector
http://packages.ubuntu.com/dapper/gnome/evolution-exchange. Zie met name de changelog. Hierin kun je zien of je bug is gefixed.
ik bedoel het precies zoals ik zeg.
onder de "inbox" horen een aantal submappen te staan, echter krijg ik deze niet te zien in evoltuion.