Waar heb je de voodoo-driver vandaan?Wanneer via synaptic is het wel 100% zeker.
Section "Screen" Identifier "Default Screen" Device "S3 Inc. Trio 64 3D" Monitor "FLATRON 775F" DefaultDepth 16 SubSection "Display"
Heel mijn amsn doet het niet meer loopt vast als ik aanmeld en opnieuw installeren maakt niks uit.Nu weet ikwel dat er nog andere msns zijn net als kopete kmess en gaim maar ik heb liever iets wat veel op de gewone msn lijkt(dus net zoiets als amsn)Zijn er nog meer mogelijkheden met andere messengers die ik nog niet ken(amsn ben ik een beetje zat.)
Hier 1ste keer in aMSN wit scherm bij inloggen, 2de keer "Fout bij verbinden met server", mijn zusjes msn (Windows XP, Windows Live Messenger) werkt gewoon, net gevraagd!)
Volgens mij heeft Microsoft problemen hoor, Gaim werkt niet, MSN op XP ook geen verbinding, en hotmail ligt eruit.
mijn zusjes msn (Windows XP, Windows Live Messenger) werkt gewoon,
CitaatBasic schreef: mijn zusjes msn (Windows XP, Windows Live Messenger) werkt gewoon,Zit je zus op XP ?Dan wordt het m.i. tijd voor een goed familie gespreklachende groeten,Ron
Basic schreef: mijn zusjes msn (Windows XP, Windows Live Messenger) werkt gewoon,
Laten zien hoe goed die concurenten van die programmas op linux werken ? Word en excel heb je alle 2 een goede 2de van.Mijn ouders (als ze een laptop kunnen vinden) gaan ook beginnen met internetten.Ze vertrouwen mij dus ik geef ze gelijk een goed begin ubuntu. Die hoeven nooit geen Windows te gebruiken
Citaat van: MescalineLaten zien hoe goed die concurenten van die programmas op linux werken ? Word en excel heb je alle 2 een goede 2de van.Mijn ouders (als ze een laptop kunnen vinden) gaan ook beginnen met internetten.Ze vertrouwen mij dus ik geef ze gelijk een goed begin ubuntu. Die hoeven nooit geen Windows te gebruiken Het gaat mijn vader er vooral om, dat hij dezelfde programma's kan gebruiken als op het werk, en hier mee kan oefenen, helaas zijn dit MS Word en Excel. Hij wil voor thuis niet een ander programma (met weer een - iets- andere interface) hoeven te leren...Fijn dat je ouders pas net starten met computeren, kun je ze gelijk de goede gewoontes aanleren