Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Programma om piano te spelen.  (gelezen 2206 keer)

Programma om piano te spelen.
« Gepost op: 2009/10/20, 19:16:14 »
Hoi!

Bestaat er een prog om piano op je PC/Laptop te spelen? Niet bedoeld als spelletje dan. :)
Zoja, wat is het beste?

Alvast bedankt,
Carharttguy

Re: Programma om piano te spelen.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/10/20, 20:05:47 »
Ik heb op mijn voormalige school iemand zien spelen in Internet Exploiter.
Vraag me niet wat de URL er naar is en hoe of wat, ik heb het alleen maar gezien.

« Reactie #2 Gepost op: 2009/10/20, 20:26:49 »
Ik heb op mijn voormalige school iemand zien spelen in Internet Exploiter.
Vraag me niet wat de URL er naar is en hoe of wat, ik heb het alleen maar gezien.

Ok, bij Internet Exploiter vind ik hoofdzakelijk Malware, dus dat zal het niet zijn :p

« Reactie #3 Gepost op: 2009/10/20, 20:49:13 »
Dat komt ook omdat die computers alleen maar IE hadden.
En dat was nog voor de tijd dat ik de PC's in beheer nam.
Dan heb ik voor MS Office 2007 Enterprise*, Firefox 3.5, IE8*, en Logmein gezorgd.
Vooral het laatste is grappig.
Als ik me verveelde, kon ik via mijn notebook iemand op afstand Rick Rollen, met dansende vensters en al.
O ja, en Chrome hebben alle andere leerlingen voor gezorgd, aangezien je in XP het alleen op 1 account krijgt: De gene die het installeerd.

* MS = verplicht op school. :-(

Offline Thijsg

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/10/20, 20:58:27 »
David, was jij systeembeheerder?? Ik ben overigens ook wel benieuwd of het kan, maar dan wel als spelletje. Zou het ook gewoon op mijn toetsenbord kunnen?

« Reactie #5 Gepost op: 2009/10/20, 23:12:17 »
Hallo, open Synaptic en zoek op "synth", dan krijg je een aantal aardige synthesizers in beeld, waaronder ZynaddSubFX. Eenmaal geinstalleerd, klik dan op Instrument - Show instrument bank. Daar vind je onder meer SynthPiano, met diverse pianoklanken of iets wat daar in de verte op lijkt. Leuk speeltje in elk geval (ook de trash-guitars zijn cool). Je kunt via je toetsenbord spelen, maar of dat intuitief en handig is, is een tweede... Bristol is ook een leuke trouwens, maar dat is echt een synthesizer ipv. een digitale piano.
« Laatst bewerkt op: 2009/10/20, 23:15:02 door Paul Matthijsse »

« Reactie #6 Gepost op: 2009/10/21, 10:48:06 »
David, was jij systeembeheerder?? Ik ben overigens ook wel benieuwd of het kan, maar dan wel als spelletje. Zou het ook gewoon op mijn toetsenbord kunnen?
Ja, maar dan alleen voor de VMBO-T/HAVO kant van de school (Theoretische leerweg), niet voor de Praktische leerweg en Brug klassers.
De leraren daar, inclusief de ICT leerkracht, waren 'nergens goed voor'.
Dus leerlingen moeten alles regelen.
De ene upgrade afgedankte systemen, de ander beheert systemen, and so on.
« Laatst bewerkt op: 2009/10/21, 10:50:06 door David Blaszyk »

« Reactie #7 Gepost op: 2009/10/21, 16:46:19 »
Bedankt voor jullie antwoorden allemaal! :)