Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Launcher voor Scangearp maken  (gelezen 994 keer)

Offline John K

• Lid
Launcher voor Scangearp maken
« Gepost op: 2009/10/06, 16:31:34 »
ik kan mijn Canon Pixma MP610 scanner allen maar bereiken in de terminal met $scangearmp. Kan ik hier een quick-launcher voor maken voor in de taakbalk? Ik kom er niet uit. Via Xsane is de scanner niet te zien.

Groeten John K

Re: Launcher voor Scangearp maken
« Reactie #1 Gepost op: 2009/10/06, 17:10:28 »
Rechtermuisklik > Toevoegen aan paneel > Aangepaste Toepassingsstarter > Bij Opdrachtregel : scangearmp ; naam en omschrijving zijn vrij te kiezen :D

Zo deed ik het toch.

Offline John K

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/10/06, 17:44:45 »
Ik krijg wanneer ik het zo invoer en erop klik krijg ik heel even een schaduw van een scherm dat opent te zien. Meer niet.

Groeten John K

Offline John K

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/10/06, 17:47:51 »
Excuus, ik had de scanner moeten aanzetten!! Nu werkt het wel.

Ik krijg in de taakbalk alleen maar een launcher icoon te zien, ik zou zo graag een ander icoon kiezen, want ik heb meer iconen in de taakbalk. Weet iemand hoe ik dit oplos?

John K

« Reactie #4 Gepost op: 2009/10/06, 17:51:42 »
Als je rechtsklikt op de launcher zie je weer het veld waar je het commando etc moest invullen. Als je dan op het icoon in dat veld klikt kun je een ander kiezen.

Offline John K

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/10/06, 22:20:49 »
Ja, ik heb het gevonden, bedankt.

Groeten John K