Hallo, dit is mijn eerste topic op dit forum, dus schiet me niet af als ik iets doms zeg.
Ik ben sinds kort van Windows XP over gestapt naar Linux Ubuntu 9.04. Dit omdat Windows, ook na herinstallatie, om het half uur vast liep en op nieuw opstarte. Nu, 2 weken met Ubuntu, heb ik nog geen enkele keer gehad dat mijn PC vast liep 8).
Nu heb ik wel een klein probleem me filmpjes op YouTube. Ik krijg namelijk niets te zien.
Bijvoorbeeld onderstaande link:
http://www.youtube.com/watch?v=89hjWOb8qmY&feature=iv&annotation_id=annotation_888326Het venster waar deze film in afgespeeld moet worden blijft leeg.
Ik heb op het internet gezocht, maar kon niets vinden. Wel vond ik ergens een topic waarin uitgelegd hoe je YouTube filmpjes in Totemmediaspeler zou moeten kunnen bekijken. Dus heb ik dat geprobeerd. Alleen daar krijg ik een foutmelding

Hierna heb ik alle plugins voor totem verwijderd, en opnieuw de YouTube film geprobeerd te openen. Totem wil dan plugin's installeren om de film weer te geven. Zodra dat gebeurd is, krijg ik opnieuw de bovenstaande foutmelding.
Wat te doen?