Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Amsn wil niet werken  (gelezen 1162 keer)

Amsn wil niet werken
« Gepost op: 2009/10/01, 09:45:26 »
Hallo,

ik ben Els. Ik weet niet of nog mensen van dit probleem last hebben, ik krijg mijn Amsn niet aan de praat. Hij blijft altijd hangen bij het aanmelden als ik mijn e-mailadres en correct paswoord heb ingegeven. Kent iemand dit probleem? Weet iemand wat je daaraan kan doen? Ik heb geprobeerd Amsn te verwijderen en terug te installeren maar het blijft hetzelfde.

Alvast vriendelijk bedankt voor de hulp.

Groetjes,

Els

Offline ivo

• Lid
Re: Amsn wil niet werken
« Reactie #1 Gepost op: 2009/10/01, 09:54:14 »
Hallo Els,

Sinds enige tijd (ik weet niet hoe lang want zoveel gebruik ik het niet) heb ik dit probleem ook.
Het heeft voordien wel gewerkt maar blijft nu inderdaad op het inloggen hangen.

Die het weet mag het uiteraard zeggen...

There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline joop905

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/10/01, 09:54:34 »
Hoi Els
Start Amsn eens op vanuit een terminal

Wat zijn dan de fout meldingen

GrJ.

« Reactie #3 Gepost op: 2009/10/01, 09:57:06 »
Dat is het net, ik krijg geen foutmelding, hij blijft gewoon hangen op het aanmeldscherm. Daarstraks had ik wel iets gezien van url mozilla, dat daar iets mis mee is maar dat zie ik nu niet meer.

Offline ivo

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/10/01, 10:02:18 »
Klopt, er komen geen meldingen.

inaninck@renault:~$ amsn
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline joop905

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/10/01, 10:27:30 »
probeer het eens met Pidgin of je kan inloggen.

« Reactie #6 Gepost op: 2009/10/01, 11:17:24 »
Ja, Pidgin werkt wel. Ik ben Amsn gewoon, is er geen oplossing om die aan het werk te krijgen?

« Reactie #7 Gepost op: 2009/10/01, 11:46:03 »
Dat is het net, ik krijg geen foutmelding, hij blijft gewoon hangen op het aanmeldscherm. Daarstraks had ik wel iets gezien van url mozilla, dat daar iets mis mee is maar dat zie ik nu niet meer.
aMSN openen - Account - Preferences - tabje Others - bij Browser firefox $url invullen
Misschien helpt dat, baat het niet dan schaadt het niet.

Offline ivo

• Lid
« Reactie #8 Gepost op: 2009/10/01, 12:54:31 »
Idem hierzo, Pidgin doet het wel.
En in de preferences, others, staat bij mij al firefox $url