Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Probleem gevonden, mag dicht :)]Laptop in de soep gedraaid. HELP  (gelezen 1054 keer)

Hoi iedereen,

Ik zit met een groot probleem. Start daarnet mijn laptop op zoals ik alle dagen wel eens doe.
1ste keer booten: Geen scherm, pc starte op, bleef gewoon zwart, zoals het is als het uitstaat, niet zwart verlicht.
2de keer booten: Scherm flikkert op (oef) Ik zie het intel Celeron plaatje, Grub loading, Press esc to enter grup. _ dat laatste streepje bleef maar flikkeren, niets meer
3de boot met Ubuntu Live CD erin, pc start op, blijft ongeveer 20 sec hangen aan de grub, maar gaat verder. Ik vul GBnaam in, en tijdens het invullen van wachtwoord loopt het systeem ineens hélemaal vast, kon niets meer doen, muis bewegen, invoeren via keyboard, niets.

Nog eens geboot: Grub Loading stage1.5. staat er nu al ongeveer 5-6 minuten op, zal nog wel voor even zijn, ga terug afsluiten.

Ik draai Ubuntu 9.04. :)

Iemand een idee? Alvast bedankt

Update: Daarnet ingelogd geweest, even 5 minuten gewerkt, systeem loopt volledig vast, geluid is gewoon weg, geen herhalingen ofzo. Beeld volledig vast. Geen HD verkeer ofzo, niets.

Update, PC loopt vast na ontvangen sms! :s
« Laatst bewerkt op: 2009/09/24, 20:53:51 door Carharttguy »

Re: Laptop in de soep gedraaid. HELP
« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/24, 20:52:11 »
Inderdaad, ik denk dat deze dicht mag, er moet niet echt een oplossing gezocht worden, ik ken nu het probleem, gewoon m'n gsm wat verder houden.

Het andere topic is om gewoon wat te discusiëren :)