Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Amerikaanse TV programma's  (gelezen 3258 keer)

Offline Abyss

• Lid
    • Facebook
Amerikaanse TV programma's
« Gepost op: 2009/08/27, 21:00:22 »
Hallo,
Ik zoek een programmatje waar mee ik als het ware een VPN maak met een IP adres in de VS.

heeft iemand hier ervaring mee?.

Abyss

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
Re: Amerikaanse TV programma's
« Reactie #1 Gepost op: 2009/08/28, 00:09:09 »
Hallo,
Ik zoek een programmatje waar mee ik als het ware een VPN maak met een IP adres in de VS.

heeft iemand hier ervaring mee?.

Abyss
Wat heeft dit te maken met Amerikaanse Tv programma's?

On topic: Dat zou met SSH kunnen, of OpenVPN, en er zijn er nog veel meer. Het is vooral afhankelijk van wat er op dat andere IP adres zit. Je zal op die andere computer SSH toegang moeten hebben, of zelf een VPN in kunnen richten.

Offline Abyss

• Lid
    • Facebook
« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/02, 11:22:31 »
Er zijn nog al wat amerikaanse stations die net als hier in nederland "uitzending gemist" hebben.
ik als Nederlander met een nederlands IP adres, mag deze uitzendingen niet zien.
Omdat er misschien nederlandse TV stations zijn die deze uitzendingen (afleveringen) willen uitzenden.

Ik zoek dus een soort IP verberger, of een proxy achtig programma, wat mijn IP adres verbergt dan wel veranderd naar een IP adres in de VS.

Ik dacht ergens gelzen te hebeben dat dit met VPN kon, maar dat weet ik niet zeker.

david0919

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/04, 21:38:51 »
Dat kan je via je modem doen. (modem/router)
daarmee kan je je IP-adres veranderen! of verbergen (zit op sommige routers)

Eider

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2009/09/05, 16:09:41 »
Je kunt een proxy instellen bij Firefox, moet je wel eerst FoxyProxy installeren:
http://aliveproxy.com/us-proxy-list/

Dan kun je bij de instellingen van FoxyProxy een proxy gebruiken uit Amerika. Op internet zijn vele lijsten te krijgen. De snelheid van gratis proxys is vaak vrij triest, maar je hebt ook betaalde proxy's waardoor de snelheid niet minder wordt.