Gerolf:
Ik heb deze tekst (gpg --keyserver keyserver.ubuntu.com --recv 60D11217247D1CFF
gpg --export --armor 60D11217247D1CFF |sudo apt-key add - in de terminal gekopieerd in de veronderstelling dat ik vervolgens het getal door mijn getal kon vervangen maar dat ging dus niet zo; het werd meteen uitgevoerd en dat was vast niet de bedoeling. Is er nu iets fout gegaan?
Eerst voert hij het eerste commando uit, dan verschijnt het tweede commando en moet je op Enter drukken, anders gaat hij niet voort. En dan moet je nog je wachtwoord geven, dus als je dat niet gedaan hebt dan is die tweede commando niet uitgevoerd.
Nu, sowieso voeg je er eigenlijk enkel een key aan toe, weet niet welke maar komt van hier op het forum, dus...
Ik weet niet waar die terecht komt en/of hoe je die kan verwijderen, maar daar zullen anderen misschien wel een antwoord op weten.
Kopie/Plak het commando en zet het ergens vast in een file. Verander de KEYnummers en Kopie/Plak het naar de Terminal.
De file sla je op en dan kan je het voor de volgende keer gebruiken indien nodig. Heb je enkel de nummers aan te passen. Noem het bestand: GPG-fout. Makkelijk om te onthouden.
Nu, met hetgeen hierboven door de anderen meegegeven is, zal het niet meer nodig zijn die KEY toe te voegen (tenzij je nog eens een GPG-fout krijgt)
Die Key is blijkbaar van de feisty-bestanden dus niet meer nodig.