Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] - Systeemtray  (gelezen 1271 keer)

[OPGELOST] - Systeemtray
« Gepost op: 2009/08/03, 12:36:49 »
Ik heb perongeluk hele genome balk verwijdert en was alles zo een beetje terug aan het halen maar hoe haal ik de systeemtray gedeelte terug, je weet wel wanneer je skype of sommige programmas zou openen en minimaliseren je dan rechtsonder opnieuw kunt activeren.
« Laatst bewerkt op: 2009/08/03, 12:38:37 door shinger »

Re: [OPGELOST] - Systeemtray
« Reactie #1 Gepost op: 2009/08/03, 12:39:21 »
Rechtermuisknop paneel toevoegen paneel dan mededelingsgebied -_-!.. wat een naam zeg.

Offline Lexaldo

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/08/03, 12:41:28 »
Je kunt ook nog de vensterlijst erbij zetten (als je die nog niet had).
Daarin verschijnen geminimaliseerde pagina's.

« Reactie #3 Gepost op: 2009/08/03, 12:46:26 »
Rechtermuisknop paneel toevoegen paneel dan mededelingsgebied -_-!.. wat een naam zeg.
De GNOME-mensen houden hardnekking vast aan het idee dat het geen systeemvak is, maar een mededelingsgebied.. :| Ik snap het verschil eigenlijk niet, maar goed :P

Offline peter10

• Lid
    • Mijn Hyve
« Reactie #4 Gepost op: 2009/08/03, 12:53:19 »
ik noem het ook altijd gewoon een systeemvak, doet KDE geloof ik ook (kan me vergissen).

« Reactie #5 Gepost op: 2009/08/03, 13:37:18 »
Ik weet niet welke versie jullie gebruiken, maar bij mij in Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope heet het Vensterlijst.

Offline Lexaldo

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2009/08/03, 14:47:59 »
Ik weet niet welke versie jullie gebruiken, maar bij mij in Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope heet het Vensterlijst.
Vensterlijst is iets heel anders dan mededelingengebied (systeemvak).