Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Fout bij kopieren naar map verzonden in Thunderbird  (gelezen 3483 keer)

Offline wiert

• Lid
Fout bij kopieren naar map verzonden in Thunderbird
« Gepost op: 2009/08/03, 21:36:44 »
Met Thunderbird heb ik al geruime tijd last dat ik soms de volgende melding krijg:

"Er is een fout opgetreden bij het kopieren naar de map Verzonden. Opnieuw proberen"

Opnieuw proberen levert dezelfde melding op. Uiteindelijk annuleer ik dan maar, met als gevolg dat mijn mail niet verzonden is, maar ok meteen is afgesloten. Bij lange mails kopieer ik tegenwoordig dus maar de tekst voor de zekerheid.

Ik overweeg daarom om Thunderbird niet meer te gebruiken, misschien Evolution maar eens proberen.

Iemand een idee hoe dit komt?

Offline ivo

• Lid
Re: Fout bij kopieren naar map verzonden in Thunderbird
« Reactie #1 Gepost op: 2009/08/03, 21:51:16 »
Gebruik je POP3 of IMAP?
In geval van IMAP, staat die map Verzonden op de IMAP server en is die altijd goed bereikbaar?
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline wiert

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/08/03, 22:09:33 »
Beiden (telfort en netscape). Het probleem deed zich tot zeg een jaar gelden niet voor, en is ook niet zo vaak (5 a 10%).
Verzonden items worden volgens mij zowel lokaal als op de server opgeslagen.

Offline ivo

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/08/03, 23:18:23 »
Ik vermoed een netwerk issue waar je zelf weinig aan kunt doen behalve alles zoveel mogelijk lokaal proberen te houden.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.