Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: VLC Player  (gelezen 920 keer)

Offline Partynoud

• Lid
VLC Player
« Gepost op: 2009/08/01, 01:25:41 »
Even een vraag je over de VLC-Player. Ik kan het antwoord niet vinden op de wiki-pagina's en helaas wordt daar ZOVEEEEEL beschreven dat ik je door de bomen het oerwoud niet meer ziet...

Het enige wat ik wil is dat als ik met VLC een bestandje afspeel en ik een ander bestandje wil afspelen hij GEEEEEEEEN nieuwe player moet openen maar dezelfde moet gebruiken!

Anyone?

Offline siegi

• Lid
Re: VLC Player
« Reactie #1 Gepost op: 2009/08/01, 01:27:39 »
extra > voorkeuren > interface > vinkje bij vlc niet nogmaals starten als vlc al draait.

Offline Partynoud

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/08/01, 01:41:37 »
extra > voorkeuren > interface > vinkje bij vlc niet nogmaals starten als vlc al draait.

Ik kan die regel niet vinden  :-[ , onder welk kopje van " interface" precies Siegie?

Offline siegi

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/08/01, 01:47:32 »
opstartbeleid:
Ik gebruik wel vlc 1.0.2-git

Offline Partynoud

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/08/01, 01:52:25 »

Ik kan die regel niet vinden  :-[ , onder welk kopje van " interface" precies Siegie?

Laat maar, ik heb het eindelijk  :P  gevonden. Ik had linksonder bij opties weergeven " alles"  aangevinkt en dan ziet het menu " Interface"  er heel anders uit en staat die regel er ook niet bij. In de simpele uitvoering blijkbaar wel......
Bedankt in ieder geval!