Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] KDE + firefox  (gelezen 638 keer)

Offline Emil

• Lid
[opgelost] KDE + firefox
« Gepost op: 2009/07/21, 02:03:45 »
Het kan best zijn (het lijkt me zelfs erg waarschijnlijk) dat deze vraag al eerder gepost is maar aangezien ik het niet vind stel ik 'm toch maar.

Ik wil dat Firefox bij het downloaden van een torrent direct voorstelt dat ik Ktorrent gebruik. Nu kan ik bij Voorkeuren > Toepassingen "torrent" opzoeken en dan bij "Actie" "Andere gebruiken..." klik. Dan moet ik blijkbaar eenofandere file van Ktorrent aanduiden, maar welke en waar vind ik deze?
« Laatst bewerkt op: 2009/07/21, 12:38:44 door Emil »

Offline Typhoner

• Lid
    • http://typhoner.blogspot.com/
Re: KDE + firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2009/07/21, 11:06:25 »
Het kan best zijn (het lijkt me zelfs erg waarschijnlijk) dat deze vraag al eerder gepost is maar aangezien ik het niet vind stel ik 'm toch maar.

Ik wil dat Firefox bij het downloaden van een torrent direct voorstelt dat ik Ktorrent gebruik. Nu kan ik bij Voorkeuren > Toepassingen "torrent" opzoeken en dan bij "Actie" "Andere gebruiken..." klik. Dan moet ik blijkbaar eenofandere file van Ktorrent aanduiden, maar welke en waar vind ik deze?

Bladeren naar /usr/bin en dan het bestand "ktorrent" kiezen. Ik weet het, heel onhandig.
Konqueror is op dat vlak beter. Maar firefox is dan weer beter voor meer websites :)

Offline Emil

• Lid
Re: KDE + firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2009/07/21, 12:38:26 »
Bedankt =)