Hallo,
Op mijn Ubuntu Dapper draait wine + utorrent prima. Alles werkt naar behoren. Alleen een lastigheidje tijdens het dat het opstarten van utorrent niet helemaal perfect is.
Namelijk, met dubbelklikken komt ubuntu met de foutmelding
Kan utorrent.exe niet openen
De bestandsnaam "utorrent.exe" geeft aan dat dit bestand van type "uitvoerbaar bestand" is. De inhoud van het bestand geeft echter aan dat het van type "DOS/Windows-uitvoerbaar bestand" is. Als u dit bestand opent, kan het een veiligheidsrisico vormen voor uw systeem.
Open het bestand niet tenzij u het zelf aangemaakt hebt, of ontvangen van een vertrouwde bron. Om het bestand te openen, hernoemt u het met het correcte achtervoegsel voor "DOS/Windows-uitvoerbaar bestand". Open het bestand daarna op de normale manier. U kunt ook het 'Openen met'-menu gebruiken om een specifieke toepassing voor het bestand te kiezen.
Echter, met rechtsklikken, "met andere toepassing openen", ">gebruik aangepaste opdracht", Invullen: "wine" --enter-- zorgt ervoor dat utorrent zonder problems opgestart wordt.
Dit ligt denk ik niet aan utorrent, want met UDagent geeft ubuntu dezelfde foutmelding.
Wie o Wie kan mij helpen
BVDank!
Hadez