Excuus voor het weer "openen" van een oud draadje. Ik dacht dat mijn bericht hier prima onder past.
Ik draai inmiddels (op mijn flaptop tenminste) Intrepid. Jaunty laat ik een rondje lopen, Intrepid draait zo lekker op deze machine, dat ik daar bij wil blijven.
Goed. Eerst ter kennisgeving: misschien zijn er meer die dit ervaren:
Ik ondervind nog steeds problemen met firefox-3. Mijn eigen website zorgt bijvoorbeeld nogal eens voor vertragingen. Ik heb een kameraad de site laten testen in Windows op firefox-3 en IE - beide draaiden de site zonder problemen. Vreemd, maargoed. Kan dat dan nog aan mijn linux-versie van firefox-3 liggen? De site lijkt in elk geval prima te zijn.
Daarnaast merk ik heel vaak problemen, wanneer ik een koppeling open tijdens het surfen, dat het vast lijkt te lopen; de opgevraagde pagina wordt dan niet geladen, terwijl wel het ronddraaiende wacht-icoontje zichtbaar is. Klik ik in mijn Paneel op "netwerkverbinding", dan zie ik staan: "rust"..... terwijl ik toch zou verwachten dat er een site geladen zou moeten worden.
Meestal is dan de enige remedie, firefox af te sluiten en opnieuw te starten. Dit moet ik enkele keren doen in een sessie.
Ik heb al van alles geprobeert, o.a. bepaalde instellingen die volgens de site van Pjotr goed zijn om na te lopen.
Nu mijn vraag:
Ten einde raad (beetje overdreven, maargoed) heb ik nu, naast FF3, ook FF2 geinstalleerd uit de bronnen van Hardy. Die lijkt veel soepeler te draaien.
Nu wil ik echter al mijn bookmarks van FF3 ook in FF2 gebruiken. Hoe doe ik dat? Ik zie in mijn /home-map geen map ".firefox-2". Ook niet als submap van ".mozilla". In die map staat een map firefox, maar dat betreft FF3.
Waar zou ik die map voor FF2 moeten vinden?
Hartelijk dank voor het meedenken,
groet,
Steven
EDIT:
Ok, ik ben er al achter :-)
FF2 gebruikt gewoon de gebruikersmap van FF3. Ik heb nu in FF3 mijn bookmarks als html geexporteerd naar die betreffende map, dus in FF2 zijn ze nu ook zichtbaar.
Maar ik vermoed, dat deze actie niet handig is, aangezien ze nu ook de add-ons gaan delen enzo..... Dat gaat waarschijnlijk niet goed zo. Zijn er eventueel andere opties voor me? Of kan ik de gebruikersmappen van FF2 en FF3 misschien splitsen?