Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: uploaden met transmission  (gelezen 2215 keer)

doommaniac

• Gast
uploaden met transmission
« Gepost op: 2009/06/18, 11:54:26 »
hoi.
heb ff een vraagje over seeden in transmission 1.51 (7963)
als ik iets download gaat dat heel snel,maar het seeden gaat heel langzaam,en verspringt ook steeds van 0 naar 100kb's maar hij blijft ook vaak op de nul staan terwijl er dan genoeg seeds zijn,ik heb hetzelfde bestand dan gedownload in windows maar daar gaat seeden sneller dat het downloaden.
ongeveer tussen de 1mb's en 3mb's,dus waarom lukt dat niet in transmission.
ik gebruik ubuntu jaunty,heb geen firewall of router,heb de port van transmission ingesteld op 49152.
ik heb nog diverse andere bittorrent clients gebruikt maar daar is het precies hetzelfde.
ik heb nog ff op de transmission site gekeken maar daar is alweer een nieuwere versie,wanneer komen deze in de softwarebronnen te staan.
ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
alvast bedankt.

grtz michel

Offline Tom

• Lid
Re: uploaden met transmission
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/18, 12:01:38 »
Leest U dit artikel eens door.

http://lcardinaals.wordpress.com/2009/03/07/ubuntu-upgrade-transmission-bittorrent-client/
Kan er verder niets over zeggen daar ik Transmission niet gebruik.
« Laatst bewerkt op: 2009/06/18, 12:03:31 door Wanda Rooze »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Agnes

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/19, 16:52:17 »
bij mij ging het downloaden met transmission zelfs traag. Daarom gebruik ik U torrent onder wine.
Ik heb een poosje Vuze gebruikt, downloaden ging heel snel, ook het uploaden ging prima behalve op een paar NL torrentsites.
sinds ik U torrent gebruik onder wine loopt alles weer perfect.

« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/19, 16:53:42 »
Dat is natuurlijk een verschrikkelijk idee, Wine is traag en integreert niet goed... Probeer eens KTorrent of Deluge.

doommaniac

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2009/06/22, 10:43:09 »
heb ktorrent en deluge ook geprobbeert maar hetzelfde resultaat.