Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Rhythmbox collectie  (gelezen 750 keer)

Offline Nassara

• Lid
[Opgelost] Rhythmbox collectie
« Gepost op: 2009/06/19, 17:51:02 »
Bij mijn nieuwe installatie wil ik de waarderingen van muziek van mijn oude Ubuntu-installatie overnemen. Ik kan helaas niet meer herstarten, maar wel nog de bestanden doorzoeken. Onder ".gnome2/rhythmbox/" kan ik echter het bestand rhythmdb.xml niet terugvinden... Iemand een idee waar ik moet zoeken?
« Laatst bewerkt op: 2009/06/21, 03:05:09 door Nassara »

Re: Rhythmbox collectie
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/20, 21:46:49 »
Heb zelf ook waarderingen maar kan dit bestand niet terugvinden. installeren met aparte home lost dit probleem op neem ik aan.
www.thevintageknob.org, Het Online Audio-museum

Offline Floris

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/20, 21:59:04 »
Het bestand rhythmdb.xml vind ik alleen hier: ~/.local/share/rhythmbox/rhythmdb.xml, ik denk dat je deze moet hebben.  Extragratis tip: dit kun je met ‘find’ vinden (in de terminal):
find -name rhythmdb.xml -print
Als je vraag beantwoord is, wees dan zo vriendelijk om de titel van je eerste post met "[OPGELOST]" te beginnen (klik op verander).

Offline Nassara

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/21, 03:04:48 »
Tx!