Hoi.
Bedankt voor de reacties, maar ik ben er helaas nog niet mee.
Ik had al wel geprobeerd via de recovery mode te herstellen, maar dat lukte niet, ook niet met de suggestie uit de link van Pjotr.
@ Michel: Wanneer moet ik dan op ctrl-alt-F2 (enz) drukken? Hij veranderde net niets toen ik dat deed, kwam nergens in ofzo. Of moest dat ook in recovery mode?
Ik kom dus helemaal niet in een grafische schil terecht, maar volgens mij is de computer buiten dat ook vrij lamgeslagen. ik krijg niet echt de indruk dat er achter de schermen iets gebeurt.
Zou het wel werken met de live CD? dat X server om zeep helpen dus...
Ivo.
[EDIT] Ik heb nog even een ander vraagje. Ik wou net met de livecd kijken of ik iets kon redden, maar deze doet ook wel vrij appart. Ik heb deze cd nog niet eerder gebruikt, ik verkeerde in de veronderstelling dat het Kubuntu 8.04 was (9.04 viel een beetje tegen in het begin, dus wou eventueel staptje terug doen, maar heb uiteindelijk niet gedaan).
Maar ik zie hierin eigenlijk erg veel Gnome dingen terug. Het startmenu is in ieder geval Gnomebasis en ook het wachtdingesje aan de muis (de zandloper in windowsbegrippen) is Gnome, maar verder is het wel KDE uiterlijk en ook KDEprogramma's. Weet iemand wat voor release dit is?
Ik moet zeggen dat het me opzich best wel bevalt, maargoed wel weer aan iets anders wennen... [/EDIT]