Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] mp3 naar audio cd branden  (gelezen 2720 keer)

Offline johande

• Lid
[OPGELOST] mp3 naar audio cd branden
« Gepost op: 2009/06/09, 08:54:45 »
ik wil mp3 op mijn schijf naar een audio cd branden. wat moet ik eerst allemaal installeren? lame, soundjuicer, ...
en welke programmas gebruik ik daarvoor?
Momenteel is het een standaard 8.0.4 installatie. met de "doen direkt na de installatie" gids van pjotr...
« Laatst bewerkt op: 2009/06/09, 12:28:39 door johan »

Re: mp3 naar audio cd branden
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/09, 08:59:08 »
Brasero is standaard geinstalleerd. Via Toepassingen=>Audio en video.

Offline johande

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/09, 09:19:21 »
en dan moet ik geen lame ofzo installeren?
wat is die lame trouwens... ???

nog een bijkomend vraagje ik wil een audio cd rippen naar mp3 op mijn schijf. wat gebruik/installeer daarvoor?

Offline Anco

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/09, 09:38:41 »
lame is een mp3-codec, maar bij de restricted-extras zitten die in. En als je de direkt doen handleiding heb geinstaleerd en ook multimedia stuk dan heb je al mp3-codec geinstaleerd. (als je mp3's af kan spelen zit je als goed is goed). En anders geeft het brandprogramma als goed is vanzelf een foutmelding.
Linux user #485563

Offline johande

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/06/09, 09:59:15 »
lame is een mp3-codec, maar bij de restricted-extras zitten die in. En als je de direkt doen handleiding heb geinstaleerd en ook multimedia stuk dan heb je al mp3-codec geinstaleerd. (als je mp3's af kan spelen zit je als goed is goed). En anders geeft het brandprogramma als goed is vanzelf een foutmelding.

bedankt