Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Ontwaken pauzestand: niet met de muis a.u.b.  (gelezen 1113 keer)

Offline Lexaldo

• Lid
[OPGELOST] Ontwaken pauzestand: niet met de muis a.u.b.
« Gepost op: 2009/03/10, 12:09:43 »
Sinds ik 8.10 draai, doet mijn pauzestand het uitstekend.
Er is echter één dingetje: mijn PC ontwaakt spontaan wanneer ik tegen mijn bureau stoot, wanneer de vuilniswagen voorbij rijdt, wanneer ik op de grond stamp (van woede  =D) of wanneer iemand met een deur slaat. Door het trillen van mijn bureau wordt de muis geactiveerd.

Ik zou graag willen dat hij slechts ontwaakt d.m.v. het indrukken van een toets; dus niet met de muis.

Is dat mogelijk?
« Laatst bewerkt op: 2009/06/11, 11:37:41 door Lexaldo »

Offline Roos

• Lid
Re: Ontwaken pauzestand: niet met de muis a.u.b.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/10, 13:37:14 »
Ik denk dat je dat in de bios moet zoeken, mogelijk bij powersettings, maar er is vast wel iemand die dat kan beamen/ontkennen ;-)

Wilco

Offline Lexaldo

• Lid
Re: [OPGELOST] Ontwaken pauzestand: niet met de muis a.u.b.
« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/11, 11:40:52 »
Onlangs een nieuwe muis (usb) gekocht. Nu kon ik in mijn bios instellen dat dit usb-apparaat mijn PC niet mag wakker maken. Met mijn vorige (niet-usb) muis kon dit niet.

Bedankt voor de aanwijzingen. :)