Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Instellen e-mail in ubuntu?.  (gelezen 1950 keer)

reinvb ubuntu

• Gast
Instellen e-mail in ubuntu?.
« Gepost op: 2009/05/16, 18:31:49 »
Ik heb sinds vandaag Ubuntu op mijn schijf staan waar ik heel blij mee ben =D Ik heb alles kunnen vinden behalve het instellen van mijn e-mail :( Mijn vraag is, hoe kom ik bij de account instellingen????? Er zit iets niet goed in de instelling. Ik kan wel mail verzenden maar niet ontvangen :| Kan iemand hier op het forum mij uitleggen hoe ik in de accounts kan komen??

Een groet,
Reindert
« Laatst bewerkt op: 2009/05/16, 23:10:46 door Wanda Rooze »

Offline Ed

• Lid
Re: Instellen e-mail in ubuntu?????????
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/16, 18:49:06 »
Als je evolution gebruikt, open evolution, bewerken, voorkeuren, emailaccounts, kies je account en klik op bewerken. Daar kun je alles instellen en veranderen. Bij bewerken, voorkeuren, plugins kun je o.a je emailmelding bewerken.

Gr.Ed

reinvb ubuntu

• Gast
Re: Instellen e-mail in ubuntu?????????
« Reactie #2 Gepost op: 2009/05/16, 18:55:34 »
Hoi,

Ja ik heb evoltion. Ik schrijf het op en ga er mee aan de salg 8) Bedankt voor je antwoord :)