Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox en rechtermuisknop  (gelezen 1124 keer)

Offline Stijnen

• Lid
Firefox en rechtermuisknop
« Gepost op: 2009/05/13, 12:40:02 »
Ik heb het vervelende probleem met de rechtermuis klik in Firefox 3.0.10. Normaal gesproken (op een link) komt een menu tevoorschijn met 'Koppeling openen in nieuw tabblad, Opslaan als etc. Echter komt het bij mij regelmatig voor dat er andere menu's geopend worden, zoals Eigenschappen, of Bookmarks. Regelmatig moet ik zelfs 5x klikken, om het gewenste menu tevoorschijn te laten komen.

Heb even op internet gezocht, en daar vind ik zelfde soort problemen op diverse fora, maar (nog) geen oplossing. Een herinstallatie heeft in ieder geval geen oplossing geboden. Iemand bekend met dit enorm frustrerende probleem en oplossing? Het begint zelfs zo frustrerend te worden, dat Firefox op het punt staat verwijderd te worden.

Voor wat het waard is, problemen zijn bekend op Ubuntu 8.04, 8.10 en 9.04. Zelf heb ik (K)ubuntu 9.04. Maar wellicht is het wel gewoon een FF probleem.

superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Offline JvH

• Lid
Re: Firefox en rechtermuisknop
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/13, 13:04:42 »
Ik heb dat probleem ook. Als dat gebeurt klik ik even ergens anders met de linker muisknop en daarna met de rechter. Dan werkt het over het algemeen weer.

Wel vreemd. Is het bij jou ook zo dat er verschillende dingen kunnen gebeuren? De ene keer opent ie bij mij de wizard van Thunderbird, de andere keer opent ie de link waar ik op klikte in een nieuwe tab.

De Windowsversie van Firefox heeft dit probleem niet.

Offline Stijnen

• Lid
Re: Firefox en rechtermuisknop
« Reactie #2 Gepost op: 2009/05/13, 13:16:39 »
Ik heb dat probleem ook. Als dat gebeurt klik ik even ergens anders met de linker muisknop en daarna met de rechter. Dan werkt het over het algemeen weer.

Wel vreemd. Is het bij jou ook zo dat er verschillende dingen kunnen gebeuren? De ene keer opent ie bij mij de wizard van Thunderbird, de andere keer opent ie de link waar ik op klikte in een nieuwe tab.

De Windowsversie van Firefox heeft dit probleem niet.

Ja er gebeuren bij mij ook verschillende dingen, die niet horen te gebeuren, ik heb elk venster wat Firefox bevat, wel een keer voorbij zien komen. Echt vreselijk irritant.
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!