Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Menu / bedieningsknoppen in VLC verdwenen  (gelezen 1359 keer)

KwastjeModus

• Gast
Menu / bedieningsknoppen in VLC verdwenen
« Gepost op: 2009/04/29, 12:14:07 »
Na de installatie van Jaunty meteen ook VLC aan de praat. Het zag er mooi uit. Wat ik wilde was om met een paar muisklikken volledig beeld te krijgen en dan, als ik de muis bewoog vanzelf een bedieningspaneel onderin beeld krijgen, zoals ik dat ook in 8.10 had.

Maar ik heb iets stoms aangeklikt en nu ben ik alle bedieningsknoppen kwijt. Als VLC opstart zijn er twee raampjes. Een zwart met het VLC logo en een met de film erin. Ik heb helemaal geen bedieningsknoppen meer en kom ook niet meer in het instellingsmenu. Ik heb al gedeinstalleerd en weer geïnstalleerd, maar dat heeft geen verandering teweeg gebracht.

Hoe krijg ik weer controle over vlc? Heeft iemand een suggestie?

Offline JvH

• Lid
Re: Menu / bedieningsknoppen in VLC verdwenen
« Reactie #1 Gepost op: 2009/04/29, 12:20:42 »
Als je rechtsklikt op 1 van de vensters die je nu nog ziet, krijg je dan geen contextmenuutje waarin je instellingen kan wijzigen?

Offline joop905

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/04/29, 13:28:22 »
Open vlc rechtermuisknop--> Interface-->Minimale weergave aan/uit vinken

GrJ.

« Reactie #3 Gepost op: 2009/04/29, 17:45:57 »
OS: Ubuntu Gnome 24.04/Xubuntu 24.04; Windows 10/11 (dualboot) en RPI 2, 3,4 en 5: Bitwarden en Pihole (rpi2) Bookworm xfce, Retropie en Twister
***Steunpunt***  voor andere steunpunten: https://kaart.ubuntu-nl.org/
                    "Echte wijsheid is weten wat je niet weet"