Hoi,ik heb de volgende vraag.
Mijn vraag is dus of het mogelijk is de nieuwe Adobe Reader 9.1 te installeren+plus plugins onder Ubuntu Hardy heron x64.
De ouwde versie die staat gewoon geinstalleerd die is 8.1.3 met alle plugins erbij.
Ik weet dat deze reader helaas alleen beschikbaar is in 32 bit,waardoor je helaas weer nspluginwrapper nodig hebt,welke het mogelijk maakt om binnen een 64 bits omgeving beperkte 32 bits dingen als 64 te emuleren of zo iets binnen firefox.
De overige plugins die ik heb geinstalleerd zijn wel allemaal 64 bits binnen mijn firefox,of indien beschikbaar heb ik die zelf vervangen voor een 64 bits versie.
Maar het gekke is als ik van de adobe site de Adobe Reader 9.1 wil installeren is dat bestand er alleen in Debian formaat voor de i386 processor structuur,wat wil zeggen alleen beschikbaar in 32 bits.
Waarom wil deze niet geinstalleerd worden,terwijl wel versie 8.1.3 geinstalleerd wilde worden ism nspluginwrapper?.
32 bits programma´s draaien toch gewoon onder 64 bits omdat ze toch gewoon compatible zijn?.
Dus ik snap er even niets van.
Misschien moet ik dan even geduld hebben of de Adobe Reader 9.1,binnen Hardy heron x64 wel ondersteund gaat worden.
Maar misschien heeft iemand al wel al de nieuwe Adobe Reader 9.1 aan de praat gekregen binnen Hardy heron x64.
Graag zou ik willen weten hoe.
Alvast bedankt.