Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: foutmelding amsn  (gelezen 4617 keer)

Offline mcgyver

• Lid
foutmelding amsn
« Reactie #25 Gepost op: 2006/10/08, 22:34:42 »
Zoals ik iemand had beloofd heb ik net een test gedaan. Ik heb hoary geinstalleerd en daarna in de sources list hoary vervangen door dapper. Het ging redelijk goed, zij het dat ik enkele fouten in de tekst had waardoor ik enkele problemen kreeg. Vervolgens plakte ik de sources list gemaakt met source-o-matic in de oude en deed een paar "update" en "upgrade" en "dist-upgrade" en jawel, hij doet het. Ik ben dus in een keer van versie 5.04 naar 6.06 gegaan. Er zitten wel enkele foutjes in die nog gecorrigeerd moeten woden. Zo heb ik nu de engelse versie en moet er nog iets handmatig bij geinstalleerd worden. Ik denk dat het wel goed kan gaan als het wordt gedaan door iemand met meer wijsheid dan ik. Het is echter niet de kortste weg

Saamelainen

• Gast
foutmelding amsn
« Reactie #26 Gepost op: 2006/10/08, 22:44:51 »
Hee, dat is interessant om te weten! Toch haal ik uit je woorden dat het een beetje problematisch afloopt. Ik denk dat je de eerste bent die van Hoary rechtstreeks naar Dapper heeft ge-upgrade. :)

Offline Soul-Sing

• Lid
foutmelding amsn
« Reactie #27 Gepost op: 2006/10/09, 11:08:14 »
nog even over msn en GAIM. de vorige versie van gaim startte slecht op in linux, en op windows helemaal niet. dus gaim 20 beta voor windows geinstalled, geen verbinding, gewone msn 7.5 wel.dus geen verbetering...
op linux doet gaim 20 beta het foutloos. bekende problemen?
herkenbaar?