Ik blijf het probleem houden dat zonder een duidelijke aanleiding awn .40 alleen maar de ingebouwde applets wil laten zien in het dock. De starters die ik heb toegevoegd via settings verschijnen niet. Ik dacht, kom, ik verwijder eerst maar eens en installeer opnieuw, wie weet.
Wat ik ook doe na het verwijderen en opnieuw installeren verschijnt awn met precies dezelfde instellingen, starters etc die ik juist opnieuw wilde installeren. Uiteraard heb ik na verwijdering via synaptic in home via de ctrl-h gekeken of er nog instellingen vermeld staan; niets! via Zoeken ook gezocht naar resterende dirs of bestanden en natuurlijk ook die gevonden en verwijderd. Ook nog een dir in usr/share gevonden en weggehaald. Bleachbit ook een keer gedraaid, dus zou je denken: weg.
Mooi niet dus. zodra ik opnieuw via Synaptic installeer, verschijnt mijn dock met precies alleen die applets die ik er zelf voorheen had ingezet (voor verwijdering) en natuurlijk wel alle starters weer maar ook mooi niet in mijn dock ! gek wordt ik hiervan. Hoe verwijder ik avant window navigator nou eens echt volledig ?? en kan ik eens kijken of een nieuwe installatie het wel goed doet. Een ding is voor mij zeker: awn laat zich niet zomaar weghalen!....
Wie heeft een idee ??