Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ephipany  (gelezen 820 keer)

Offline maarth

• Lid
ephipany
« Gepost op: 2009/03/22, 11:51:33 »
ik heb ephipany-browser eropgezet ,opzich is het een fijne browser die erg weinig nodig heeft.
maar het enige wat ik nog niet heb kunnen vinden hoe je de nieuwe pagina,s in een tab kan laten openen
i.p.v alsmaar een nieuw venster zoals i.e6 .
dus als iemand weet hoe ik dat moet veranderen dan zou ik dat graag weten.
alvast bedankt voor de reakties. :o :rolleyes: O0

Re: ephipany
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/22, 13:14:47 »
Ben zelf ook een gelukkige epiphany gebruiker. Voor zover ik weet met Conrol T of via Bestand -> nieuw tabblad. Bij mij werkt dat. Epiphany is een tamelijk minimalistische browser. Kun je niet vast instellen op tabbladen. Voor mij werkt control T prima.

groeten,
www.thevintageknob.org, Het Online Audio-museum

« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/22, 13:15:47 »
Als je op Bestand klikt is het de eerste mogelijkheid of CTRL+T. Bij firefox is de volgorde onder bestand net anders om, eerst een nieuw venster en dan een nieuw tabblad.

Met vriendelijke groet,

Gijs

Weiland, je was me voor.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Dave

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/03/22, 13:29:43 »
Het maakt gebruik van de engine van Firefox dus dat lichtere valt wel mee, alleen wat simpeler verder.
Zelfs adons als adblock hebben effect.

Gebruik het zelf als 2e browser en voor nederland.fm (op 2e bureaublad)
Gooi je de boel dicht om wat voor reden ook gaat dat tenminste gewoon door.