Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: WAARSCHUWING: Belastingprogramma: verzending mislukt ongemerkt + oplossing  (gelezen 3153 keer)

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Ik heb gisteren belastingaangifte gedaan, met het Linuxprogje. Op het einde mislukte het verzenden. Bijna onopvallend, want het progje gaf wel aan dat het succesvol was verlopen. Niet dus: de DigID was namelijk niet gevraagd...

Oplossing: klik in het verzendscherm van het progje alsnog op "ontvangstbevestiging niet gekregen". Dan krijg je een stukje code te zien dat je moet plakken in de adresbalk van Firefox. Vervolgens op Enter drukken in Firefox, en je kunt alsnog je DigID invullen en de verzending vindt alsnog plaats. En ditmaal echt.

--toevoeging--

Als nog meer mensen hier last van hadden (of juist niet), dan hoor ik dat graag. Ik wil hier namelijk contact over gaan opnemen met de Belastingdienst.
« Laatst bewerkt op: 2009/02/03, 13:45:09 door Pjotr »

Offline JvH

• Lid
Oei oei... slordig van de programmeurs!
Dank voor de tip iig!

Hoi Pjotr,

Ik had hier een paar weken geleden last van (na ijlende aangifte over 2007). Hetzelfde probleem, inderdaad op te lossen via de link.

rokinrob

• Gast
Dank je Pjotr!
Ik was al bang dat ik Windows moest installeren...

Offline eendje

• Lid
Apart. Afgelopen maandag aangifte ingevuld (niet voor ingevulde versie) en verstuurd met Hardy 8.04. Geen enkel centje pijn.
Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd!
Ik blog dus ik besta!

Offline Redfoox

• Lid
Ik had precies het zelfde probleem. Ook via de link apart moeten verzenden

Hier het zelfde, maar werdt opgelost door mijn browser (firefox) open te zetten.

Groet  Kroontje

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
Citaat
Als nog meer mensen hier last van hadden (of juist niet), dan hoor ik dat graag. Ik wil hier namelijk contact over gaan opnemen met de Belastingdienst.

Bij deze dat had ik ook, maar ik lees dit nu pas. De oplossing heb ik ook zo gedaan zoals je schreef. Ik vond het na herinstallatie erg vreemd dat ik geen code in moest vullen. Dus vandaar dat ik iets verder keek.

MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Had ook ergens gelezen dat de onwikkeling bij de belasting stil is gezet op het gebied Linux(open source).
Om dit dus goed te laten draaien.

Groet  Kroontje

Offline dallco

• Lid
    • stormsail.nl
Re: WAARSCHUWING: Belastingprogramma: verzending mislukt ongemerkt + oplossing
« Reactie #10 Gepost op: 2009/03/22, 11:44:58 »

Yep, ook in 8.10 64bit moest ik de link copieren naar de brouwser.
Blije (L)Ubuntu gebruikende familie  12.04 en 13.10