Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Is hij weer met zijn SabNZB  (gelezen 771 keer)

Offline Abyss

• Lid
    • Facebook
[OPGELOST] Is hij weer met zijn SabNZB
« Gepost op: 2009/03/05, 20:44:42 »
Hoi ben ik weer.

Vraagje is het normaal dat ik SABnzb altijd via het .py bestandje moet starten kan dit niet gewoon vanuit de lijst toepassingen?.

Abyss
« Laatst bewerkt op: 2009/03/06, 10:34:38 door Abyss »

Offline ivo

• Lid
Re: Is hij weer met zijn SabNZB
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/05, 20:59:12 »
Geen idee, maar waarom maak je geen icoontje aan in je panel?
Of je voegt er een toe aan de Programma's menuknop.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline Jan E.

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/05, 21:16:49 »
Ik gebruik Wbar (een osX-achtig dock onderin het scherm) en daarin heb ik een icoontje/starter/snelkoppeling (of hoe je dat ding ook wilt noemen) gemaakt naar een bestandje dat de opstartregels bevat. Dat bestandje heb ik sab.sh genoemd en bevat de regels:
cd SABnzbd-0.4.6
python SABnzbd.py

In Wbar heb een verwijzing naar dat bestandje, dat wordt uitgevoerd met de volgende opdracht: sh sab.sh

sab.sh staat dus in mjin persoonlijke map, maar niet in mijn documenten of zo.

In je menu kan ook. Dan open je via [Systeem] en dan [Voorkeuren] het programma [Hoofdmenu]. Daar kan je ieder gewenst programma toevoegen of verwijderen aan je menu, als ik het zo zie. (Had het ook nog nooit gedaan, maar voor de beantwoording van deze vraag ff uitgeprobeerd).
Heb het net zelf toegevoegd, met gebruikmaking van datzelfde bestandje en dezelfde opdrachtregel in het menu. Werkt als een speer!

Dell Vostro 3360
Ubuntu 20.04

Offline Abyss

• Lid
    • Facebook
« Reactie #3 Gepost op: 2009/03/06, 10:34:13 »
Het is werkelijk geweldig, Bedankt maar weer.

ABYSS