Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: java terugdraaien  (gelezen 1265 keer)

Offline flipperrr

• Lid
java terugdraaien
« Gepost op: 2009/02/19, 12:28:41 »
hallo

ik heb voor een of andere caht site een java applicatie geinstalleerd ,echter hierdoor zijn mijn gewone internet letters en de rest waziger geworden kan ik dit nog terug draaien zoals "vroeger" met xp s systeemherstel?

Offline Tom

• Lid
Re: java terugdraaien
« Reactie #1 Gepost op: 2009/02/19, 12:38:12 »
Gewoon deinstalleren.
Zal wel in Synaptic staan , rechtsklik kiezen voor volledig verwijderen - uitvoeren en foetsie weg.
En als het een Firefox addon is - extra - addons en verwijderen.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline flipperrr

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/02/19, 16:55:34 »
tja maar dan moet ik wel weten welke versie ik moet deinstalleren

Offline Tom

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/02/19, 20:05:29 »
Kijk in Uw logboek  in DPKG log vind U waarschijnlijk dat gene wat U geinstalleerd heeft.
Of in synaptic bij geschiedenis via Bestand - geschiedenis.

Edit : sun java6-bin
        sun java6-jre
        sun java6-plugin

Die drie alleszins niet verwijderen.
En doe zo als ik het zelfs nu nog doe , wat U installeerd opschrijven.
« Laatst bewerkt op: 2009/02/19, 20:09:58 door Wanda Rooze »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.