Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Opera - vreemde knop erbij op het Gnome paneel  (gelezen 983 keer)

Offline profk

• Lid
Opera - vreemde knop erbij op het Gnome paneel
« Gepost op: 2009/02/13, 11:15:22 »
Vanochtend ineens een vreemde knop erbij in het Gnome-paneel wanneer het laden van een web-pagina in Opera langer duurde dan gebruikelijk, wat pas weer wegging als Opera gesloten werd.
Het knopje staat rechts naast de standaard Opera-knop, en bevat alleen de tekst "Opera" en een klein icoontje. Ik heb er een schermafdruk van gemaakt, maar het lukt me niet deze in dit bericht op te nemen.
Hans

deKeijzer

• Gast
Re: Opera - vreemde knop erbij op het Gnome paneel
« Reactie #1 Gepost op: 2009/02/13, 12:49:12 »
Kan je het screenshot misschien ergens anders plaatsen? Of probeer het nog eens, anders zal het giswerk blijven.

Kwam het icoontje erbij in je tray? (dus bij het icoontje van het geluid, netwerkconnectie en bijv. amarok of pidgin)
Dit doet opera namelijk altijd en is verder niet bijzonder.

Offline profk

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/02/13, 13:39:33 »
OK, hier staat het screenshot (alleen het gedeelte linksonder het scherm): http://www.runtheribbon.com/opera_knop.html
Het is dus iets anders dan het rode O-icoontje naast de netwerk/geluid etc knoppen.
Alvast bedankt voor je hulp.

« Reactie #3 Gepost op: 2009/02/13, 13:53:59 »
Kijk anders eens bij de voorkeuren hoe een adres geopend moet worden, in een nieuw venster of in een nieuw tabblad.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline profk

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/02/13, 13:56:29 »
Hoi Gijs,
Heb ik gedaan, maar dat heeft geen effect op (en volgens mij ook geen verband met) de nieuwe knop (zie screenshot).
Hans

« Reactie #5 Gepost op: 2009/02/13, 15:08:01 »
profk, ik zit nu op een Windows machine, zal vanavond er nog eens na kijken.

Met vriendelijke groet,

Gijs

« Reactie #6 Gepost op: 2009/02/13, 19:14:19 »
Profk, welke versie van Opera gebruik je? Ik heb hier Opera 10.00.
Welk adres had je ingetypt toen je de extra knop kreeg? of heb je dit bij alle pagina's die langzaam laden. Bij mij geeft een fout adres namelijk direct de boodschap error. Kan ik uittesten of bij mij ook een extra icoon komt bij een trage pagina.

Met vriendelijke groet,

Gijs