Joseph:
ik heb inderdaad al meer kritiek opgevangen hier en daar over Totem. Afgezien van het afspelen van DVD's heb ik er persoonlijk geen problemen mee. Ik gebruik het nu voor bijv. losse MP3's, AVI-bestanden en dergelijke., en die werken bij mij prima onder Totem.
Voor DVD's gebruik ik nu VLC, daar wil het aardig goed onder werken.
Wat betreft de howto waar je naar gelinkt hebt: daarin worden naar mijn idee onnodig veel programma's geïnstalleerd. Ik kan met de paar spelers die ik nu heb alles afspelen wat ik aan multimedia op m'n pc heb staan. Dus ik laat het maar liever zo.
In het algemeen:
Nog even een aanvulling op mijn enkele punten uit mijn TS:
1) De knop op de toolbar in VLC, die ik aanzag voor Volgende, was bedoeld om naar een volgende afspeellijst te gaan, niet het volgende hoofdstuk. De functies volgend/vorig hoofdstuk lijken wel te werken. Alleen jammer dat er geen handige knoppen voor zijn op de toolbar. Zal misschien instelbaar zijn - moet ik nog uit gaan zoeken.
3) Op het tabblad Multimedia onder Standaardtoepassingen staat voor DVD-weergave bij mij het commando
totem %m
ingesteld. Waar komt die %m vandaan? Ik kwam ook ergens een %s tegen... Zijn dit een soort variabelen die ik hier als parameter kan meegeven? Zo ja, welke variabelen kan ik allemaal gebruiken?
Groeten,
Jordy