FrSu, dat zou ik niet doen, als ze dat probleem hebben kunnen ze dat dan beter opzoeken. Ik zoek, zoals ik met jouw error gedaan heb, altijd met die error via google (en de zoekfunktie van dit topic), naar linken die hiermee te maken hebben en dan vind je meestal heel wat. Dan natuurlijk lezen en kijken of dat voor sommigen of de meesten een oplossing geboden heeft, en natuurlijk ook intussen zoveel mogelijk begrijpen wat er gebeurd is en wat de oplossing eigenlijk doet, niet dat ik dat altijd snap maar als ik voel dat het goed zit geef ik dit dan hier door. Soms sla ik de bal wel effe mis en zit ik naast de kwestie, maar ik probeer ook veel zelf eerst op mijn computer uit om te zien wat dit geeft. En tenslotte help ik mezelf er ook mee omdat ik dan meer inzicht krijg in linux en mezelf dan ook kan helpen als ik zelf dat probleem heb.
Maar hier heb je dus een probleem gekregen doordat je de OOo3 geinstalleerd hebt wat blijkbaar een klein conflikt gaf.
Ik weet dat het goed bedoeld is van jouw kant, maar het is niet een algemeen probleem, ik bedoel, het is niet iets wat regelmatig met OOo voorkomt, het kan ook in andere situaties voorkomen. Heb het gisteren ook gehad met een update, dus ben ik nu ook geholpen.
thx, en als het voor jou opgelost is, zet dit topic even op (Opgelost)