Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] AFGEBROKEN TESTFASE - Toch weer problemen met over de schutting.  (gelezen 1180 keer)

Offline Asperger

• Lid
Hoi,

Ik heb over de schutting werkend gehad maar nu krijg ik deze meldingen:

U heeft JavaScript nodig om gebruik te maken van de player. Om JavaScript in te schakelen, volgt u de onderstaande instructries voor de webbrowser waarmee u werkt.

* Internet Explorer 5, 6 en 7 NL
      Selecteer in de menubalk Extra > Internetopties. Selecteer het tabblad Beveiliging en klik op Aangepast niveau. Bijna onder aan de lijst vindt u de optie Actief uitvoeren van scripts. Deze optie moet worden ingeschakeld.
    * Internet Explorer 5, 6 en 7 EN
      Selecteer in de menubalk Tools > Internet Options. Selecteer het tabblad Security en klik op Custom level. Bijna onder aan de lijst vindt u de optie Active scripting. Deze optie moet worden ingeschakeld.
    * Mozilla Firefox 1.x en 2.x NL
      Selecteer in de menubalk Extra > Opties. Selecteer het tabblad Inhoud en activeer het vinkje voor JavaScript inschakelen.
    * Mozilla Firefox 1.x en 2.x EN
      Selecteer in de menubalk Tools > Options. Selecteer het tabblad Content en activeer het vinkje voor Enable JavaScript.
    * Safari
      Selecteer Preferences in de menubalk. Zorg dat onder Web Browser, Web Content het vinkje Enable scripting is ingeschakeld in het gedeelte Active Content.
    * Opera 9
      Druk op <F12> en activeer de optie JavaScript inschakelen (Enable JavaScript)

Volgens de browser staat JAVA gewoon AAN.
Wat nu?

www.overdeschutting.vara.nl werkte eerder wel met VLC-player en aanvullende voorzieningen voor MP3/ (GStream... pakketten)
« Laatst bewerkt op: 2009/06/09, 01:23:11 door Martie Schellekens »

Offline joop13

• Lid
Re: Toch weer problemen met over de schutting.
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/31, 12:44:07 »
Ik begrijp het ook niet, bij mij werkt het allemaal wel. Heb je misschien niet de nieuwste Java: Java6? Ik heb zelfs nog Java5 geinstalleerd staan.
Door gebrek aan visie gaat het volk ten onder, een keur van raadgevers brengt het tot bloei.

Twee laptops 16.04 Ubuntu, 1 laptop Linux Mint,

Offline Asperger

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/31, 13:18:08 »
Ik heb java 6 met alle mogelijke aanvullingen die in installatiebeheer zichtbaar zijn.
Ook updates er overheen gejakkerd maar nog steeds blijft die site dezelfde mededeling geven.

Offline joop13

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/12/31, 14:18:05 »
Welke versie Ubuntu? 8.04 of 8.10? Ik heb namelijk 8.04 en 8.10 schijnt nogal eens problemen te geven.
Door gebrek aan visie gaat het volk ten onder, een keur van raadgevers brengt het tot bloei.

Twee laptops 16.04 Ubuntu, 1 laptop Linux Mint,

Offline Asperger

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/01/03, 01:20:46 »
Heb 8.04 op mijn laptop staan.

Offline dvdmeer

• Lid
    • Python-RandR :: dvdmeer.nl
« Reactie #5 Gepost op: 2009/01/03, 15:23:08 »
Let wel op, in je eerste bericht schrijf je over JavaScript, dit is iets heel anders dan Java.

Heb je toevallig de addon NoScript geïnstalleerd? En anders heb je misschien javascript uitgeschakeld..

Offline Asperger

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2009/01/03, 19:13:55 »
Ik al wel kijken, dat wordt maandag omdat iuk nu kringvergadering heb en het dartenb erop is.
Vanavond om 21.30 op www.sbssport.nl misschien zondag droomfinale !
Hoe schakel ik javascript eigenlijk in?
Via ad-onns in firefox?

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #7 Gepost op: 2009/01/03, 19:26:38 »
Javascript staat standaard aan in Firefox. Met de add-on NoScript zet je dat juist uit.... En dat wil je nu net niet.

Overigens kun je nog meer java-ondersteuning (jre) installeren als je even deze handleiding volgt:
http://sites.google.com/site/computertip/multimedia

Offline dvdmeer

• Lid
    • Python-RandR :: dvdmeer.nl
« Reactie #8 Gepost op: 2009/01/04, 13:51:08 »
Vanavond om 21.30 op www.sbssport.nl misschien zondag droomfinale !

[offtopic]
Komt vandaag live op tv, sbs6 vanaf 20.00 ;)
Staat niet in de gids, maar wel op hun teletekstpagina, 201.
[/offtopic]