Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wine en foto bestellings software  (gelezen 908 keer)

Offline Idzme

• Lid
    • http://idzme.wordpress.com/
Wine en foto bestellings software
« Gepost op: 2008/12/24, 18:33:11 »
Vandaag wederom via windows XP foto's besteld met de blokker software.
Ook maar eens getracht dit onder wine te installeren, gaat prima. Als ik de software start, krijg ik netjes het blokkerlogo te zien, maar daarna (het applicatie window moet zich nu openen) is er niets meer te zien.

Zoiets vergelijkbaar heb ik gehad met de applicatie van het NIPO, met het toevoegen van een dll bestandje aan de sys32 map van windows was dat probleem verholpen.

Iemand ervaring met deze software (of die van de Hema)? Moet toch een algemene oplossing zijn  voor deze software, zeker gezien het feit dat installatie en openen werkt, alleen het vervolg uitblijft.

gr idzme
(en alvast fijne dagen!! :) )
Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15 x 200), 1024 MB (SDRAM), 2x ST3160021A (160 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/100)
Ubuntu 8.10-Xubuntu 8.10
Linux user #464441 / Ubuntu user # 23391
Mini-distro's en het laatste Linux nieuws: http://idzme.wordpress.com
www.twitter.com/basidz

Offline John1946

• Lid
Re: Wine en foto bestellings software
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/24, 19:33:21 »
Hallo idzme,

Toevallig heb ik net een topic gemaakt over service providers voor foto's en albums.
Om 19.16 heb ik er iets over gemeld, misschien kun je ermee uit de voeten.
Zonet even een account gemaakt bij een serviceprovider en als test 2 foto's geupload.
Die zijn in elk geval overgekomen zodat er ook een album gemaakt moet kunnen worden.
Dus so far so good, zou ik zo zeggen.

Prettige kerst en laat me even weten of je succes hebt.

John
Alleen wie zich op weg begeeft, doet ervaring op.

Offline jan11000

• Lid
Re: Wine en foto bestellings software
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/24, 22:00:43 »
Je kan in wine ook kiezen met welke windows de software moet werken? configure wine, dan je software toevoegen en bijv win98 of xp of 2000 kiezen.

Je kan ook oude wine versies installeren, zelf had ik met cdspeed problemen, oude versie geinstalleerd toen werkte het wel, on de resporities de wine versie geblokkeerd voor updates.

Xp installeren via een virtuele pc, zovaak gebruik je het niet.