Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: DVD::RIP Ondertiteling loopt achter op film.  (gelezen 1703 keer)

Mi

• Gast
DVD::RIP Ondertiteling loopt achter op film.
« Gepost op: 2008/10/19, 20:12:59 »
Hoi allemaal,

Ik heb een dvd ( eigen bezit ) welke ik wil rippen met ondertiteling. ( ook voor eigen gebruik ) Hiervoor gebruik ik DVD::RIP. Maar als ik alles klaar heb merk ik dat de ondertiteling achterloopt. Nu kan ik ook deze ondertiteling niet in tijd terug zetten omdat DVD::RIP geen negatieve tijd-correctie toe laat.

Weet iemand hiervoor een oplossing of mischien een ander programma?

Michiel.

« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/21, 13:06:56 »
Citaat van: Mi
Hoi allemaal,

Ik heb een dvd ( eigen bezit ) welke ik wil rippen met ondertiteling. ( ook voor eigen gebruik ) Hiervoor gebruik ik DVD::RIP. Maar als ik alles klaar heb merk ik dat de ondertiteling achterloopt. Nu kan ik ook deze ondertiteling niet in tijd terug zetten omdat DVD::RIP geen negatieve tijd-correctie toe laat.

Weet iemand hiervoor een oplossing of mischien een ander programma?

Michiel.
Devede wellicht? Kan ik niet met zekerheid zeggen, maar proberen kan nooit kwaad.
Op de chat te vinden als debiantux

« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/21, 15:52:33 »
Probeer Acidrip en K9copy eens !
Werkt een stuk sneller ook !

Gr Karel,
Ik gebruik Linux Ubuntu 12.04 Unity & Windows 8.1

Mijn overstap weblogs zijn: http://overstappen2ubuntu.wordpress.com & http://overstappen2linuxmint.wordpress.com

Mi

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/23, 18:52:39 »
Hoi Allen,

Bedankt voor jullie reactie.

Ik heb de programma's geprobeerd. Ik krijg bij Acidrip en K9copy geen ondertiteling op de film, ik heb het wel geselecteerd (de nederlandse ondertiteling) maar komt niet op de film. Ook als ik de geripte versie afspeel op m'n pc met vlc, kan ik geen ondertiteling selecteren.
Devede heb ik ook geprobeerd maar volgens mij is dit programma alleen om een video cd of dvd te maken vanuit mpeg of avi bestanden.
Met vlc kun je ook dvd's rippen. Dit ook geprobeerd met ondertiteling maar ook daar komt er geen ondertiteling op de film.
Zou het kunnen zijn dat er een sub-programma nog niet geinstalleert staat op mń pc, die ik wel nodig heb om ondertiteling op de geripte film te zetten?

Gr Michiel

« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/23, 19:26:33 »
Ondertiteling staat toch meestal in een los bestand?  In dat geval kun je het in tijd opschuiven met bijvoorbeeld een ondertiteling-editor als Gaupol.

Mi

• Gast
Re: DVD::RIP Ondertiteling loopt achter op film.
« Reactie #5 Gepost op: 2008/12/12, 18:49:28 »
Daar zijn we weer, even geen tijd gehad.

Ik heb diversen andere dvdś geprobeerd, daarbij lukt het allemaal wel goed. Ik denk dus dat het een beveiliging van de dvd zelf is.... ???

De tip over Gaupol ga ik nog proberen.

Bedankt.