Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: KDE Evolution de trash map kan niet geleegd worden  (gelezen 876 keer)

Offline atomos

• Lid
KDE Evolution de trash map kan niet geleegd worden
« Gepost op: 2008/12/10, 16:50:02 »
Kubuntu 8.10
sinds een poosje kan ik de Trash folder van Evolution niet meer leeg maken. :'(
rechts klikken op de folder en emty trash werkt niet. verwijderen in de folder zelf werkt ook niet.
hoe kan ik die trash folder leeg maken ?  door het filteren van de e-mails komen er elke dag genoeg e-mails bij :-(

ik heb hier een installatie gedaan van Kubuntu van 8.04 naar 8.10 waar de home partitie nier geformateerd is.

☺Asuswrt-Merlin on Netgear R7000 ⚛
☺☞Ubuntu 20,00 ,x64.☜⚛
☺ Raspberry pi B+,2B, 3B, 4 , arduino mega,nano,uno,ethernetshield, etc ☺
CP/N,dos,msdos,win2,win3.11,win95,win98,NT3.5,NT4,win2000,winXP,win-vista,win10,netwerken,virtualmachines  (2006)Linux

Offline mp

• Lid
Re: KDE Evolution de trash map kan niet geleegd worden
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/10, 18:16:17 »
Kubuntu 8.10
sinds een poosje kan ik de Trash folder van Evolution niet meer leeg maken. :'(
rechts klikken op de folder en emty trash werkt niet. verwijderen in de folder zelf werkt ook niet.
hoe kan ik die trash folder leeg maken ?  door het filteren van de e-mails komen er elke dag genoeg e-mails bij :-(

ik heb hier een installatie gedaan van Kubuntu van 8.04 naar 8.10 waar de home partitie nier geformateerd is.

Misschien het prullenbak-mapje uit de ~/.evolution directory eens verwijderen. Volgens mij maakt Evolution dat automatisch opnieuw aan.

Re: KDE Evolution de trash map kan niet geleegd worden
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/10, 18:58:20 »
Waarom gebruik je trouwens Evolution in KDE? Je hebt toch Kontact?