Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vraagje - Compiz - Ubuntu 8.10  (gelezen 759 keer)

MarnixDL

• Gast
Vraagje - Compiz - Ubuntu 8.10
« Gepost op: 2008/11/26, 23:47:43 »
Hey, ik heb op mijn eepc 900 (1GB memory - celeron 900Mhz) Ubuntu 8.10 geïnstalleerd.  grafische kaart    
Intel UMA. Ik heb de grafische effecten op maximum gezet en dit geeft enkele mooie effecten. Ik had op youtube gezien dat bvb bij het afsluiten het scherm opbrand. ik heb dit efect niet. Weet er iemand hoe je dit kan instellen of gaat dit volledig automatisch afhankelijk van je grafische kaart.

Alvast bedankt.

Offline mp

• Lid
Re: Vraagje - Compiz - Ubuntu 8.10
« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/27, 00:21:29 »
Bij Systeem - Voorkeuren vind je 'Advanced Desktop Effects Settings'. Daar kun je alles naar hartewens instellen.

MarnixDL

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2008/11/27, 00:39:31 »
Ik heb het even gecontroleerd maar als ik ga naar system/preferences vind ik dit nergens enkel in appearance kan ik visual effects kiezen en daar heb ik enkel 3 standen nl: none of normal of extra.

ps. in heb ubuntu in het engels geïnstalleerd.

Marnix

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #3 Gepost op: 2008/11/27, 01:05:29 »
Installeer via Synaptic het pakket compizconfig-settings-manager.
Dan heb je die optie wel.

MarnixDL

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2008/11/27, 16:14:00 »
super nu kan ik alles instellen,

thanks