Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Typen in nautilus, gnome-terminal, firefox werkt niet, in amsn wel  (gelezen 711 keer)

Hallo,

Ik gebruik nu dus enige tijd probleemloost intrepid. Echter nu sinds een korte tijd krijg ik steeds het probleem dat ik niet meer kan typen. Alleen de karakters "abcdefgjkmnswxz0789" kan ik gebruiken. Dit probleem heb ik in nautilus, gedit, firefox, gnome-terminal etc etc.... aMSN kan ik wel gewoon normaal gebruiken, dus ik moet constant aMSN gebruiken om iets te typen... Zeer irritant natuurlijk bij het programmeren...

Een tijdelijke oplossing is rebooten, maar na enige tijd keert het probleem gewoon weer terug... Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen. Ik zat te denken dat het misschien kon liggen aan het "gnome-oxygen" theme van gnome-look.org. Echter, als ik naar een ander theme switch, dan werkt het nog steeds niet normaal.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit probleem fix? Om eerlijk te zijn geen zin om een herinstallatie te doen. Zou het iets te maken kunnen hebben met SCIM? Ik heb op mijn laptop overigens al eerder last gehad van toetsen die niet werkte, maar dat was een hardware probleem, het toetsenbord was namelijk niet meer zo goed... Dat is gefixed, en dat probleem kan ik ook uitsluiten, omdat aMSN wel normaal werkt...

Groet, vlerkje

edit KDE apps werken wel gewoon...
edit2 Gebruik nu arora ipv firefox, dus kan wel weer normaal typen.
« Laatst bewerkt op: 2008/11/12, 15:33:17 door Koen Bokern »